KAWAN²

Friday, December 26, 2008

kebayaku dah ketat...

yeayyy!! arini jumaat. walaupun aku amatlah tak suka pakai baju kurung atau kebaya, tapi aku gagahi juga untuk memakainya. arini aku pakai kebaya. macam dah ketat je baju nih.. yieha!! dah ada peningkatan sikit diameter body aku nih. eheehe.. teka belah mana yang mengetat?

eh?? pesal butang ni kurang satu ek? butang yang last tak dapat partner nih.. chait!.. rupa²nya aku dah salah pasal butang daa.. sekali dah hencot la. pehall lak nih? ni musti gara² mimpi malam tadi..

malam yang pendek dengan mimpi yang pelbagai. ni senarai mimpi aku mlm tadi.
1.mimpi masuk singing contest.
2.mimpi budak yang jual steambot kt tmpat aku tapi dlm mimpi dia jual ayam panggang.
3.mimpi kena marah ngan bos aku.
4.mimpi marah staf opis

ni mimpi yang paling sweettttt.. eheeemm..ehemm.. sampai sekarang ni aku masih tersenyum tau. sakit mulut nih.
5.mimpi orang yang aku citer kan kat entry sebelum ni. aku selimutkan dia tengah tidur.

lepas mimpi no. 5 tu, aku terjaga. aduss.. apasal la terjaga lak aku nih. aku cepat² sambung tidur dengan harapan dapat la sambung mimpi tu. tapi.. hampeh! sambung lak mimpi ni.
6. mimpi mengharung banjir setinggi lutut kaki aku. apada..

sebenarnya aku ni takut sikit dengan mimpi. walaupun orang kata mimpi cuma mainan tidur, tapi ada sesetengah mimpi aku ni kadang² mmg menjadi nyata. kalau mimpi best takpe gak, ni mimpi yang langsung tak best. ish.. takmo la mimpi camtu. takmoooo..

kesimpulannya.. baca doa sebelum tidur.. sekian..


3 comments:

AQisH said...

yg no 5 klu jadi nyata musti u suka kan kan :-p

Anonymous said...

Amboi, kuat tido dan kuat mimpi la kawan aku ni huhuhu...mimpi selimutkan sapa tu? huhuhu

NaD said...

Tuanku, pada perkiraan patik ahlil nujum pak belalang, mimpi yg nomor 5 tu membawa maksud bahawa si dia tgh kesejukan.. sebab banjir paras lutut di luar sana.. tu pasal bila bersambung mimpi yg nomor 6 tu tuanku dok mengharung banjir.. kira ada kesinambungan la jugak selepas tuanku sambung tidur tu.. cuma dia ter'fast-forward' je. muehehehe!