KAWAN²

Friday, May 29, 2009

Aku bersyukur..


Petang semalam jalan kat area ofis aku jem teruk dek kerana mereka berdua ni.



Kesian woo..
Dorang ni homeless.
Bapak dia dah tua.
Anak pompuan dia pulak terencat akal.

Ish.. sungguh sadis.

ps - sesungguhnya.. aku bersyukur walaupun aku takde kaya mana.. tapi aku ada tempat tinggal.

11 comments:

guapunyahal said...

tumpang simpati...... kalau gua terserempak mereka..pasti gua bagi guli..

Hidup KOKA said...

aku juga bersyukur lagi bersimpati....

alladiin said...

Kat msia ke ni..?

pinkiss said...

gua :
ko ni takde benda lain. guli.. guli.. guli..bagi la beras faizah basmathi.

koka :
mari bersyukur.

alladiin :
ye, kat area opis gua.

AQisH said...

mmg kesian..xde sapa2 ke nak tlg family diorg nih?

Shahrizan Salian said...

Pinky pernah borak2 ngan dorang ke.
Sedihnya nampak gambar tu :(

F A R Y N said...

takan la takde mana2 YB yg prihatin..haishhh

eLLa said...

A'Ah ..
kte kne bersyukur..

pinkiss said...

aqish :
tak pasti la pula kan.

shahrizan :
tak pernah pulak. tapi dpt tahu dari orang sekeliling.

faryn:
ko jadi YB la weh.

ella :
syukur itu penting. mari kita sama² bersyukur.

GiGGLe GaL said...

noni, aku masa dulu slalu lalu area opis ko tu, slalu gak jumpa dorang2 sebegini..yg tido kat stesen komuter pon ade..

meh aku tolong jawabkan kat paryn.. wei paryn.. YB sibuk main guli..mane la dia nak sempat tengok.. wakakakak

ciK jUkoGYu said...

siriyes..kat m'sia kea tue?sedey nyer...syukur la ape yg ade skang neh...hmmmmm....