KAWAN²

Sunday, May 10, 2009

Baby oh Baby..

Selamat hari ibu. Harini, kitorang beli sebijik kek.. pastu masak dan makan lunch sefamily. Tu je.. simple tapi sweet.

Ni cerita baby anak buah aku. Baby ni aku penah citer dulu kat satu entry aku. Hmm.. korang cari ler sendiri eh entry tu. Puas aku klik satu2 tapi tak hengat tajuk mana satu. I'm sorry..

Seminggu sebelum Hari Ibu, Baby dah siapkan satu kad ucapan untuk ibu tersayang iaitu kakak ipar aku. Kakak ipar aku pun apa lagi.. Terharu dengan pemberian kad itu.

Lalu dia pun buka kad itu..

Ucapan yang ditulis sendiri oleh Baby dan berbunyi begini..

"IBU, BELIKAN LAPEK BUKU"

Hahahaaa..


Eh, aku dah jumpa entry pasal baby tu.. ----> KLIK



13 comments:

ciK jUkoGYu said...

chumel ayat baby tuh..ngeeee..

SHIMI said...

selamat hari ibu. Moga kamu biasa menjadi anak yang dapat membahagiakan ibumu dunia dan akhirat

a.b geldofg said...

sudah bsediakah ko mjadi ibu..dan akan drayakan stiap thn?

Ladybezz said...

nasib dia mintak lapik buku baru... sok dah bosa mintak kete la pulak. hehehe!! Krim slm sama ibumu, andai aku bisa meng... sedey!!

pinkiss said...

cik jukogyu - cumil amat kan?

shimi - insyaallah.

abgeldofg - aku telah lama bersedia untuk itu.

ladybezz - besar sok dia mintak ferrari. akan ku sampaikan salam mu itu.

AQisH said...

pandai sgt baby tu tulis kan tin..

Hidup KOKA said...

Habis.... belikan tak lapek buku tuk baby?

GiGGLe GaL said...

wehh..sila letak gambar beliaw.. maw tengok..ayat2 yg keluar dari mulut baby tu sme cute2.. nak nengok org dia lak hehe..

pinkiss said...

aqish - dia pandai cam auntie dia. lalalaa..

hidupkoka - belum beli lagi kot.

giggle gal - akan ku letak pic dia nanti eh. untuk tatapanmu.

TiNiE said...

heh..
anak aku yg no3 pun dah lekat panggil baby, abis adik dia nak panggil apa lak..jenuh laaa...

F A R Y N said...

sblom ko ley jadi ibu...ko kena timbang tetek ko dulu..bley tak kasi anak ko menetek..hahahahaa

pinkiss said...

tinie - adik baby la cmtu.

faryn - tetek yg besar lom tentu banyak susu. lalalaa..

a.b geldofg said...

tetek tu apa?