KAWAN²

Friday, May 22, 2009

Sudah² la.. asik nak menyopping saje ko ni pinkiss..


Aku tensen..

Kenapa aku tensen?
Harini baru 22hb.
Aku belum gaji lagi.

Kenapa aku tensen.
Adakah sebab belum gaji?
Itulah adalah 50% daripadanya.

Dan selebih 50% adalah sebab..

ESOK ADA FJ BENJAMIN WAREHOUSE SALE.


UWARRRRGGGHHHH.. Macam takleh pegi je nih..

Mana nak cari $$$ ni?
Kat semua celah² aku dah tengok.
Tapi macam dah takde je..

ADOILAA.. PENING DAH PALA NIH..

itulah sebabnya aku tetiba rasa diserang migrain. sekian..

3 comments:

guapunyahal said...

meh.. kita gi jual guli malam ni.. hasil jualan lu dpt 80% special kes sebab lu mau shopping..

GiGGLe GaL said...

wei.. lepas ko btaw aku tadi, terus aku btaw Mr Giggle.. mane taw..kot2 untung sabut, timbul.. hehehe.. aku nak paw kat Mr giggle ler.. wakakakaka...

Ermm.. celah pah bedah ko da carik? ne taw..kot2 ade teselit seratus dua.. lepas sbijik hembeg tu, geng...

a.b geldofg said...

jom aku blanja