KAWAN²

Monday, May 25, 2009

TV pun boleh menambahkan dosa aku..

Aku ni teramat lah jarang tengok tv. Sejak dua menjak ni .. sejak remote astro aku rosak. Malas nak tukar channel secara manual. Nak beli remote baru.. mahei giler.. RM9.90 tu mahal tau bagi aku..

Semalam aku tertengok la astro citer jangan lupa lirik. Alang2 dah on channel tu.. Tengok je la.. Tak kuasa aku nak tertonggeng2 tukar channel lain. Silap tonggeng karang, tergolek aku.. dah patah riuk tulang aku nih. Layan je lah citer tu.

Tup2 aku tengok peserta dia, tah hape ke nama dia tu, EL tah L.Alahai.. Terkepit-kepit.. terkedip-kedip.. cett.. Tergelek-gelek.. Eiii.. Gedik sungguh.. Gelik mak tengok nok!!

Eh, apasal aku cakap camtu? Huupppp!!! (tarik balik..)

Kalaupun ko tak reti menyanyi.. Kalaupun suara ko tak sedap.. itu semua tak apa..

Tapi kalau suara ko sengau.. tolonglah nyanyi dalam bilik air rumah ko je!

Takyah la masuk tv.. Satu malaysia dengar weehhh!!..

Keadaan menonton makin parah bila din beramboi dijemput hadir jadi talian nyawa. Merepek tak tentu hala.. Talian mati adalah.. Papetah..

Baik aku tido.. Zzzzz..

ps - suara aku pun tak brapa nak sedap sangat.. tapi aku tak sengauuu.



10 comments:

Poyo said...

Pinkiss,
aku pun tetengok gak mamat auw2 tu kat jangan lupa lirik. Adik aku lak boleh kata "sedap gak mamat ni nyanyi". aku pun tambah la "lagi sedap kalau mamat ni xnyanyi langsung rasanya". Damn sungguh..

GiGGLe GaL said...

Noni.. aku tengok si EL tu hari sebelum nya..sangat jahanam lagu Rahim Maarof dibuatnya.. Masa di introkan oleh pak nil, dia siap kelip mata ala2 barbie doll lg nok.. yayyy.. getik mak!

uiks..apsal aku pon cakap cam ko.. tarik balik.. sruupppp... hehehe..

errrrp.. mahal betul remote ko..agak2 klu dijual bersama ft benjamin.. ko beratur tak beli.. heeeeeeeeeeeeeee

cendawanintim said...

memang betulllllllllll, sangat tensen tengok dia kelip2 mata ala barbie doll...dah ler sore dia tak sedap..pehtu siki2 guna talian hayat...ntah pape laaaaaaaaa...!!

pinkiss said...

poyo :
eeii.. damn kuasa dua lah.

giggle gal :
jom beratur beli remote

cendawan :
suruh dia guna talian mati je lagi baik

i.am.belle said...

dari dulu aku nympah dgn din beramboi tu. lawak mcm cilake ;p


woi sore ko sedap tak? kalau sengau tamo ajak ko karaoke hahahahaha xD

CikdAzz_mulat said...

cikdaz pon tengok..

mongok sungguh..

xpasal dapat dose free
sbb ringan jer mulut nk maki beliau..


hahahhaha

AQisH said...

hahaha..hakuu x hengok ponn hancangan maham hi hokkk:-p

pinkiss said...

belle :
sore aku sedap sikit dari suara si sengau tu. lalaaa..

cikdazz :
mari maki bersama.

aqish :
haku hahu henghau hengok hiter haler hihu je.

ciK jUkoGYu said...

mahal nyer remote lg mahal pade guess handbag..muahahahahaahhaa

.ieLah. said...

buang masa weh tgk L
huhu