KAWAN²

Thursday, May 28, 2009

Banyak² entry.. aku paling suka entry yang ni..

Dah lama aku tunggu saat ni.


Tunggu..

tunggu..

dan tunggu..

baru jadi kenyataan..



Aku tak sabar nak bagi perkabaran gembira ni kat korang..


YANG...





Berat badan aku dah naik 1.5 kilo.


Yieehaaaa...!!!



ps - eh, aku belum gi cucuk duit lagi rupa²nya.




15 comments:

CikdAzz_mulat said...

ehh ko nak nek kan berat ke..

meh amik lemak aku 5 kg

guapunyahal said...

alaa.. tak po.. baru satu berat Beras Jatimas..hahaha

GiGGLe GaL said...

oowww... noni..aku nak sedekah kan sket lemak belebihan kat ko..meh sini amek..

AQisH said...

vavavaa..clap clap..

pinkiss said...

cikdazz :
aku takmo lemak la cikdazz ooii.. aku nak daging je.

gua :
beras perang ke?

giggle :
ni lagi sorang nak kasik aku lemak.

aqish :
clap kat pipi u ke?

Hidup KOKA said...

errr noni,

Berat tu bertambah kat bahagian mana?

Hidup KOKA said...

errr noni,

Berat tu bertambah kat bahagian mana?

pinkiss said...

koka :
aku rasa bahagian bontot la. huk..

Poyo said...

Ala Pinkiss,
baru naik 1.5 kilo.
Aku masih mampu
dukung ko la..
tambah la lagi 10kilo ke?
Wahahaha (^_^)

pinkiss said...

poyo :
better than nothing u know? at least ada penambahan kilo.

F A R Y N said...

tetek ko dah timbang blom?
ahhahaahahaha

Shahrizan Salian said...

I ada daging terlebih 30 kilo, lemak 20 kilo. Pinky nak?

pinkiss said...

faryn :
nanti aku pertimbangkan.

shahrizan :
daging 3 kilo setengah pliss..

Zeela LaLaLa said...

1.5 kilo jer? kau rase die naik kat mane? tetek ko kot. ko ni...

ciK jUkoGYu said...

syabas bete...muahahaha