KAWAN²

Monday, May 4, 2009

Mari Kita Lihat Hasilnya..

Apa la dorang ingat aku ni frust tertonggeng sebab secara tiba-tiba aku nak potong rambut.

Ye, memang perasaan tiba-tiba tu datang secara tiba-tiba. Hahaha.. Tapi bukan sebab aku frust ke hape ke. Okey? Aku di dalam keadaan mood calm eh..

Pada firasat aku, aku memang tak boleh berambut panjang lebih dari bahu. Mula la pala rasa berat, rasa serabut. Cepat pening, dan macam-macam rasa yang kurang enak.


Saat rambut aku kena uli. Mamat ni comel gak.. Tapi macam lembut je.. Out la!


Pandangan dari belakang. Jangan lak ada sesapa rasa nak cucuk paku kat tengkuk ni..

Ahhhh.. pala aku rasa ringan dah.

Satu lagi masalah.. Takut nak tido. Kang rambut rosak. Lalalaaa..




14 comments:

i.am.belle said...

woih bebaik. nanti si guli2 dtg gigit tengkuk... miahaha (takpun dia ajak dating) xD

Poyo said...

Wahahaha..
tgk rambut je da tergoda..
belum tgk muka lagi..
(^_^)

AQisH said...

waduh²..kelasnyer rambut u nokkk..huhu..

TiNiE said...

woo..
lawoo..
cam wig pun ada aku tgk..pasai terlampau perfect...

pinkiss said...

belle - hahaha.. jom join kitorg dating..

poyo - baik jgn tgk muka. nanti takleh tido malam.

aqish - mak memang kelass nokk!

tinie - tenkiu. tu yg aku takot nak tido tu.

Zeela LaLaLa said...

nak rambut kooooooooooooooooo!!mencik arrrr..

GiGGLe GaL said...

haihh... comel arr ko noni.. hi hi hi.. aku ari tu potong gak.. tapi blasah pendek abes..jantan pon kalah.. hahaha..

guapunyahal said...

uit.. dah tak leh sembunyi guli kat dlm rambut lu dulu yg serabut.

guapunyahal said...

belle: lu sombong ar..gua ajak pekena teh tarik lu tak nak

pinkiss said...

zeela - nak rambut aku? mana boleh..

giggle - ko jgn jadi jantan udah.

guapunyahal - hehehe.. sebab tu gua ptg rambut. takmo lu sorok guli dalam tu.

eh, belle diva tak minum teh la.

Alan said...

nice one!

Ladybezz said...

eton... why eton.. why??? indahnye kalau dibiar panjang mengurai...

sanibagus said...

sekali toleh ompong rupanya..

pinkiss said...

alan - yessa..

ladybezz - rambut ku nggak molek dibiar panjang.

sanibagus - pangg! ko sekali.