KAWAN²

Tuesday, May 5, 2009

Betul-betul punya..

Harini aku terima ni.


Hampir separuh hari aku simpan bungkusan ni. Aku letak kat tepi meja aku. Hati tak sabar nak nak buka bungkusan ni. Walaupun aku dah tau apa isi kandungan.. Tapi rasa tak sabar tu tetap ada. Apa la punya bos aku.. Lepak lama pulak dia harini kat ofis.. Nak buka bungkusan ni pun tak senang.



Taraaa..!! inilah dia isi kandungan bungkusan pos ekpress tu. Empat bungkus jajan sotong.

Mula-mula aku ingat dia gurau2 je nak antar jajan sotong ni kat aku. Rupanya dia betul2 hantar. Tenkiu sesangat tau..

Hahahaa! Jangan jeles tau.

Nak tau sapa yang bermurah hati menghantar jajan ni??

Beliau adalah MR. GULI. Jajan ni dibeli oleh beliau time beliau gi mencandat sotong.

ps - sambil menaip entry sambil makan sotong. err.. ada sesapa nak ke? ahahaa.. tak boleh..


16 comments:

~cik manis~ said...

akk suke ke mende ni?
umah manis dkat lumut,
mmg byk le sotong2 ni.
smpai x terlarat nk mkn da :')

Wai said...

wah... sutun kering!!! Sangat kusukai.... mintak sepeket?

GiGGLe GaL said...

erm... sodap tu..tapi aku kene standby ubat alah..sobab lopeh makan, aku akan jadi mak bintik yg tergaruk2... hahah...

en.Adam said...

emmm...
berapa ringgit satu bungkus???

ciK jUkoGYu said...

kompem bau sotong 1 opis..hik!hik!

pinkiss said...

manis - ada banyak? silalah pos express kat i. dijamin sampai besok.

wai - mai sepeket? tak boleh..

giggle - mak bintat. sian ko.

En. Adam - tak pasti harga. orang kasik.

cik jokugyu - hahha.. dia sealed baik punya. tak dapat dikesan baunya.

AQisH said...

mencikkk taww..i x dpt apa² pon lagi huhu:-(

guapunyahal said...

yeah.. akhirnya

a.b geldofg said...

ko suka sotong ye

sotong basah ko suka?

pinkiss said...

aqish - u punya akan i pos laju kan.

guapunyahal - akhirnya! sudah pasti.

abgeldofg - aku tak suka sotong kurita je.

GiGGLe GaL said...

lawa kulit baru ko.. vogue giteww.. hehe.. aku ske..mesti ada unsur pink.. nice nice..smlm aku nampak gambar ko cun jak..apsal hari ni tukaw bunge? hehe..

alladiin said...

wah..mg guli tu mcm wa lah..minat gi chandat sotong.. nak berkenalan lah dgn dia...

i.am.belle said...

woih! apsal dia tak hantar kat aku???
tak aci betul.

majuk nih ;p

pinkiss said...

giggle gal - err.. gambar yg pakai baju pink eh.. nanti aku tukor balik eh.

alladiin - sila lah berkenalan dgn dia.

belle - dia nak antar kat ko sbnrnya. tapi aku tak approve. larriikkk!!

Ladybezz said...

emmmm interesting nih...

Ladybezz said...

me dah ada sotong... dua2. kering ada yg basah pun ada... tihtihtihtih