KAWAN²

Friday, May 29, 2009

Mesin pun boleh MENIPU..


Aku tau.. adalah tak elok pagi² nak mencarut memaki.. Apatah lagi di pagi hari Jumaat dan aku memakai kebaya hari ini. Agak² korang la kan.. cantik tak aku pakai kebaya?

Cakap je la cantik.. Bukan mati pun..

Sila jangan maki aku di sini.. tak baik tau..




Ini adalah nota yang aku dapat kat mesin timbang berat malam tadi. Apakah maksud yang tersirat?

Aku tak perlu la tunjukkan kilogram berat badan aku ye. Sebab hasilnya adalah amat CILAKE. Ada ke patut berat aku kurang 4 kilo dari yang sepatutnya. Ni yang aku tak suka nih..

DAN.. AKU GELARKAN MESIN INI SEBAGAI ...

M.P.B.P.

"MESIN PENIMBANG BERAT PENIPU
"

Lebih baik aku timbang guna penimbang durian BAPAK aku.


Ada sesapa boleh tolong timbangkan berat aku tak??



7 comments:

Hidup KOKA said...

First? Yeay!!!!!

Kau memang cantikkkkkkkkkkkkk!!!!

Meh sini aku dukung kau... sure aku tau berat kau!!!

GiGGLe GaL said...

erm... durian D24 ke noni? bg alamat umah ko..aku nak samun doroyan..

wakakaka..aku lari tajuk lg.. best arrr karier pelari tajuk nih..

guapunyahal said...

hahaha.. tatau plak durian pun kena timbang..ahaha.. gua nak cipta penimbang guli guli...

ciK jUkoGYu said...

bior betui trn 4kg....cam ner upe nyer tuh...hmmmm.....

pinkiss said...

koka :
sila la dukung eh. awww..

giggle :
alamat rumah aku. ko tgk je rumah yg ada ferrari. itula rumah aku.

gua :
guli lagi..

cik jokugyu :
bukan turun la. itu mesin sudah kong.

AQisH said...

i suka je klu mesin tu tipu i hahaha:-p

pinkiss said...

aqish :
cett.. u mmg taw..