KAWAN²

Wednesday, June 10, 2009

antara sayur dan boifren.

Hmm.. dah lama rasanya tak buat entry pasal masak dan makan.

Ni menu aku malam tadi.

Macam biasa.. aku ni kan vegi LOVER. Tak boleh makan kalau takde sayur. Sayur adalah favourite aku. Kenapa? Aku sendiri pun tak tau. Dah memang aku suka. Nak buat camne..

Kalau la diberi pilihan antara boifren dengan sayur?? Mana agak² yang aku pilih?

Of course la aku pilih boifren. Pilih sayur bukan boleh dapat hasil pun. Gile ke hape?

Dah.. dah.. sudah.. mari tengok hasil masakan aku.


Sayur campur. i love it!!


Siakap masak sambal.

Hmm.. arini nak masak apa pulak eh?




14 comments:

AQisH said...

aiiii..kuat promo nampakkkk huhu..

luvluv said...

ni mak mentua carik buat menantu nih...

GiGGLe GaL said...

wei..sedap gaban veji ko... tapi apsal siakap ko cebik mulut eh..masam je mulut dia ...dia sedih ke.. sbb tak dapat rasa lauk ko..lengkali, suap ler sikit kat dia...da tentu2 nya dia nye sirip kene kerat... kene kerat ye..bukan kene jirus air panas.

sekian..

guapunyahal said...

wah..nanti masak tuk gua eh....mana hasil tanaman lu.. timun kan

ciK jUkoGYu said...

sedapnyer...ikan siakap tue...sayor gue xsuke..coz gue xmkan sayur...hehehehe..tp santek la wane wani..

pinkiss said...

aqish :
sendiri promo ler. u bukan nak tolong i promo.

luvluv :
mak mentua? oyeahh..

giggle :
dia cebik kat ko tu.

gua :
gua masak gulai guli tuk lu.

mrsJ :
Apsal la ko tak makan vegi huh?

CIKPEDOT said...

kalu aku, pilih bofren vegi looooo

i.am.belle said...

sayur campur aku gemar tapi aku bukan pecinta sayuran. huhuhu


silalah cari boyafren yg buka kedai sayur-sayuran. cuba cari kat Cameron Highlands. lalala....

i.am.belle said...

weih nanti kita buka pose together-gether uols. xD

pinkiss said...

cikpedot :
hahaha.. haruss.

belle :
aku tau ko cintakan ayam. lalaa.. jom buka posa kat johnny's.

Hidup KOKA said...

eh.... ko pandai masak eh?

Shahrizan Salian said...

Bila nak masak untuk kawan2. Masak banyak sikit, i kuat makan.

pinkiss said...

koka:
eh.. aku suka masak.

Shahrizan:
sila sediakan bahan, aku akan masakkan tuk korang. lalaalalaa..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Aku xsuka mkn sayur kecuali yang dimasak di rumah...teringat dulu mse skool asrama makan sayur ada lipas...damn! trus fobia (alasan malas makan sayur)