KAWAN²

Friday, June 5, 2009

apasal la ko BODOH sangat huh - Part 2


Eceh.. ada Part 2 pulak. Tak penah citer aku ada Part² ni.

Budak ni bukan tak penah diajar.

Banyak kali dah aku bagi dia tunjuk ajar.. Sebab aku sedar dia perlukan tunjuk ajar. So, aku bagi dia cara macam mana nak bagi kerja tu mudah, cepat..

Dia senang.. aku pun tenang.

Tapi ..

Sehari.. dua hari.. dia mmg ikut apa yang aku ajarkan..

Selepas tu..

Dia kembali ke asal..


Sapa nak jawab?

3 comments:

i.am.belle said...

takpe noni, dah sedari azali bodoh tu xD hahahaha

dia buat hari-harimu

ceriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ahahaha



p/s: lagi 2 minggu aku mahu karaoke, nak join tak

ciK jUkoGYu said...

beliau bodo sbb beliau makan semut..muahahahaha..
ape kene mengena neh?huk!huk!huK!(batok2 kecil)

Shahrizan Salian said...

Pinky, dia skolah sampai mana?

p/s Belle, nak ikut.