KAWAN²

Friday, June 5, 2009

Bila dah ada yang baru..

Semua beg kat bawah ni aku nak layarkan..

Brand :
GUESS (all used) - TULEN Bangg..

Harga :
RM120.00 sahaja setiap satu.


Tidak termasuk POS ye.







Nota : Siapa cepat dia dapat. Lalalaaa...

Kalau minat.. sila tinggalkan komen.

7 comments:

GiGGLe GaL said...

hmm... cun... yg ketiga tu sangat unik..mcm biasa.. aku kan, kene tanya lahling aku lulu..

i.am.belle said...

huish, ganasnya beg-beg kau ni. takut aku. ada besi-besi tuh xD

F A R Y N said...

ada bau ketiak ko la wei...hahahaa

Poyo said...

Bag no.3 tu mcm kulit zirafah la siot! Memang kulit zirafah betul ke Pinkiss? (^_^)

adoi! Pinkiss, nape ko cubit aku lak ni?

Zeela LaLaLa said...

weiiiiiiii..bagi free nak lah. haha

AQisH said...

tin..beg baru ke beg 2nd hand ni lalala..

ciK jUkoGYu said...

abis madu sepah dibuang ek....
hmmmmm..