KAWAN²

Thursday, June 25, 2009

Sudah la.. Cukup la tu..

Aku dapat berita. Berita ada sale kat centro klang. Sale lagi..

Semalam aku lalu depan bangunan tu, sah.. Memang ada sale. Eii.. Dah 3 hari berlangsung sale tu. Aku belum lagi tinggalkan jejak. Tak boleh jadi camni.

Rasa mcam nak jejak je. Mana tau dapat baju ke, kasut ke.. Beg ke.. Beg lagik!?

* ayat di atas adalah ayat tak belum sedar diri *


* ayat di bawah adalah ayat dah nak sedar diri *


Raya dah dekat. Eh.. Puasa dah dekat. Lepas tu nak raya. Kena la simpan duit untuk belanja persiapan raya. Takkan raya nak sarung henbeg kat badan kot..

Eeeiii.. sila doakan aku agar sedar diri.

9 comments:

luvluv said...

layan jer shopping tu.. nanti nak raya baru pk acanner nak menzuriatkan duit yang ada. ekekekek

Hidup KOKA said...

Alaa... lama lagik nak raya.
Lagi pun duitkan boleh cari, apa nak susahkan!!!
Nafsu tu kita kena puaskan.... bukan selalu!!!

ZARA 札拉 said...

hehehe~

ala, beli sikit jer kan kak?

hehehe~

err, baju tu beli lah dulu..=)

campur kasut sekali ahh~

Maswani said...

belasah je.. maggi kan ada.. kui2..
sama cm I..haha..

guapunyahal said...

sila sedarkan diri... PANG!! dah sedar ke belum?

pinkiss said...

luvluv:
zuriat tu belum dapat dipastikan lagi.

koka:
aku ni hari² bernapsu napsi. tu yg susah tu.

zara:
sikit tu lama² jadi bukit.

maswani:
uii.. mana boleh makan megi.

gua:
lu tampar gua.. huhuu.. sampai ati lu.

Nashays said...

Beli ajer..kang klu x beli, x keruan jadinya...reward diri sendri kononnya...untuk kurangkan rs bersalah:P

Shahrizan Salian said...

Lagi satu,
Puasa dah habis ganti blom?
:D

GiGGLe GaL said...

paanggg!

sekian..


da sedar ke?