KAWAN²

Thursday, June 4, 2009

apasal la ko BODOH sangat huh..


Aku tak tau apa kejadian sebenar dia ni.

Dia adalah seorang pekerja kat ofis aku. Berjantina lelaki dan berkulit tak brapa nak gelap.

Tugas dia cuma menampal notis kat premis. Sekali sekali dia akan ditugaskan untuk membayar bil² ofis.

Kelulusan akademik dia tak setinggi dia.

Semalam kami suruh dia pergi bayar bil telefon dengan air. Hmm.. harap semuanya okey.

Tiba² kami dapat panggilan dari telekom yang dia dah salah bagi cek. Adoilaa.. Camne lah dia boleh hantar cek Syabas kat Telekom.

Errr.. orang telekom tu pun apsal tak check dulu eh.. Problem gak dorang tu. Tulah.. suruh kerja.. asik anyam ketupat je.

Apa benda yang dia makan eh? Sampai bebal amatttttt. Rumputkah yang dia telan setiap hari (eh.. aku tak over kan?)

Okeylah.. itu kisah semalam.

Kisah sambungan hari ni..

Sila baca dialog di bawah:

kringg.. kringg.. (phone ofis berbunyi.. tapi bukan kringg.. kringg la eh..)

Aku: Hello.. good afternoon
Dia: Hello.. noni ye.. u kat mana sekarang?
Aku: Bodoh.. ko telefon nombor ofis kan? Apsal tanya aku kat mana? Bangang..
Dia: Oh.. okey²..



Kadang² aku pikir.. apsal dia bodoh sangat?


11 comments:

DramaQueen said...

fes!

beliaw tu memang cerified bangang.. kadang tu bukan tamaw sian kat budak pejabat cam tu.. tapi dorang yg tak nak kita hormat diri dorang dgn mletakkan diri sama bodoh ngan pak pandir..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Hahaha.i like it.Dye nak ngorat kot.

Shahrizan Salian said...

Genetik kot. Atau terlebih makan kepala udang..

lavidalabelle said...

tak bek tau. dia tak bodoh, hobi dia mmg suka tanya soalan bodoh tu xD

ceriaaaaaaaaaaa

Poyo said...

Dia xminta dilahirkan ke dunia sebegitu rupa pinkiss.. Ko maafkan la dia.
Esok ko gi salam minta maaf siap cium tangan sekali ek kat dia. Wahahahalalala.. (^_^)

y . a . n . a said...

bule tahan la bodonye!!!
:(

Faizul said...

kamoo terlampau smart...;)

DramaQueen said...

aku rasa kan noni, belle nak join astro ceria la..dia telebey tengok geng bas skola.. tu yg dia ceria je tu.. muahahahahha....

erm.. aku tak tahan geli, aku baca lagi citer ni..memang osah eh bengong opis boi ko tu...

EraNaZeErA.. said...

hehe.... mmg terbangang la gak kan... dah call kat opis...sah2 ada kat opis.. tergelak jap

pinkiss said...

giggle:
certified true copy.

MFJ:
hmm.. ada kemungkinan tu.

shahrizan:
pada pendapat i, ia disebabkan oleh genetik.

belle:
hmm.. tak baek eh. baik lah cikgu.

poyo:
raya blom sampai lagi weh.

yana:
tak boleh tahan la.

dude:
yelah, dulu aku cikgu smart reader.

giggle lagi:
ko tak tau ke belle tu kru astro ceria?

eranazeera:
terbangang yg amat membengangkan.

Karbon Kopie said...

mungkin beliau ade sawan bengap..sadis...sadis....