KAWAN²

Monday, April 20, 2009

Aku nak jadi pembekal marker pen la camnih..



Masuk ni dah 2 kali aku nampak orang beli rokok dan selepas 30 saat membayar harga rokok itu.. satu aktiviti wajib ini dijalankan oleh mereka.

aktiviti : duduk sambil menconteng muka kotak rokok.

Kenapa dorang ni buat aktiviti sambilan ni? Sebab dorang rasa takut tengok gambar yang mengerikan yang tertampal kat muka kotak tu.

Hahhaaa.. dah tau ngeri.. beli gak eh?

Agaknya.. setiap poket penghisap rokok ni ada tersimpan sebatang marker pen la kot eh?


ps - ada sesapa nak mintak bantuan aku menconteng kotak rokok tak?


10 comments:

a.b geldofg said...

nasib baik rokok yg aku isap tkda gmbar mcm tu

TiNiE said...

amacam?? offer aku...tony romas?? ada bran??

ladybezz said...

masalah ar..rokok yg aku isap tu dah 15 taun isap x abih2... hahahahahaha..mendtgkan hasil adola. camno?

ladybezz said...

masalah ar..rokok yg aku isap tu dah 15 taun isap x abih2... hahahahahaha..mendtgkan hasil adola. camno?

ladybezz said...

masalah ar..rokok yg aku isap tu dah 15 taun isap x abih2... hahahahahaha..mendtgkan hasil adola. camno?

ladybezz said...

masalah ar..rokok yg aku isap tu dah 15 taun isap x abih2... hahahahahaha..mendtgkan hasil adola. camno?

ladybezz said...

cuba teka rokok cap aper?

Alan said...

terkejut jga 1st time nampak 'kotak baru' tu..hehe

Poyo said...

Pinkiss

Aku cukup bernasib baik kerana aku x menghisap rokok. Aku cuma menghisap ibu jari tangan je.. baru nampak comel cam baby (^_^)

pinkiss said...

abgeldofg - err.. cap apa tu?

tinie - apa ko hengat aku pengecut?

ladybezz- rokok cap derih kan?

alan - ko buat² tekejut tu. aku tau..

poyo - ala lalaaa.. cumil²nya dia..