KAWAN²

Monday, April 27, 2009

sekali salah masuk la pulak..

Hahahaaa.. kasik aku ketawa dulu. Sebab aku rasa kelakar.

Traffic Light kat pekan tempat aku memang selalu cam cilake.. Selalu je tak berfungsi. Kalau perjalanan aku tu memerlukan aku terus, itu tak jadi masalah. Sebab dah memang jalan lurus tu jalan aku.. apa nak nak susah? Terus je lah..

Mana² yg keluar dari simpang tu.. Bawak² la berhenti ye. Sila berhenti, dan beri laluan kepada cik pinkiss.

Malangnya.. aku perlu membelok ke kanan. Jadi.. aku perlu beri laluan kepada pemandu di jalan lurus. Arrgghh.. menci betul.

Depan bertentangan dengan aku, ada lori besar. Kelihatan agak memecut. Aku harus pecut untuk membelok ke kanan. Ye.. aku berjaya memecut lalu membelok sebelum lori besar itu sampai. Yeay!

Tiba² aku rasa ada kereta memberi aku lampu sambil membunyikan hon..

Korang tau kenapa???








Aku telah memasuki lorong bertentangan. Kereta aku telah bergerak dan MELAWAN arus.

Untuk mengelakkan dari dimaki hamun, dicaci cacai.. aku paksa diri aku untuk keluarkan tangan lalu membuat tanda 'keamanan'. Panik weh time tuh.. Apa kena tah dengan aku aritu..

Sila bayangkan keadaan itu..


6 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Alan said...

duhh!!masuk simpang jalan bertentangan/melawan arus??isk..sy yg baca pun trus gabra + panik.haha

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

uit!

sangat bahaya!

lain kali ati2 syg~

FADHLINA said...

r u ok daling.. u jangan.. i tak sanggup kalo terjadi pape kat u..

pinkiss said...

alan - panik gila weh..

zara - tenkiu daling..

fadhlina - im ok. dun wori.

blur4791 said...

hahaha..ni kemban kain batik ke kemban tuala kontot..hahaha.apadaa..sayur tu pun masak sendiri pasal panaaassss..hehehe