KAWAN²

Thursday, April 23, 2009

Basikal bermeter..


Kalau dah namanya budak lelaki.. memang ada saja idea yg terbit dari dorang.

Alkisah, meter motor kriss mak aku dah tak berfungsi. Meter dia dah stop. Takleh gerak dah. Bapak aku gi tukar yang baru. (Tu alasan nak gi pekan la tu..). Bapak aku memang suka sangat bawak motor. Apatah lagi ke pekan.

Dan.. Meter yang lama yang dah rosak tu, dia bawak balik.

Sudahnya.. inilah hasil rekacipta.


Ajib bersama basikal bermeter.. Minyak masih penuh.

ps - kami pakat gelak sefamily tgk gelagat dia ni..



7 comments:

guapunyahal said...

Ajib bakal jadi inventor tersohor di Mesia... yeahhh syabas... bagi dia guli .. oooo

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

woo!

creative nih!

GiGGLe GaL said...

dasyat.. ada meter.. mesti da besar nnt dia jadik engineer..

FADHLINA said...

gua respek le same uncle

Hidup KOKA said...

Bagus..... sangat pandai

Besor esok leh jadi PM.. nama pun kat kat sama!!!!

pinkiss said...

gua - aminn

zara - kreatif dan inovatif

giggle - ha, pastikan engineer kapal terbang.

fadhlina - uncle.. (garu² dagu)

koka - ahahaa.. amin..

Anonymous said...

pasnie....
bile ajib dh besor ajib lak ajak ummie g shopping yek???
seb tme 2 ajib dh $$$$....
llalalalla.....