KAWAN²

Sunday, April 5, 2009

Aku tak sengaja..

Aku ingat hari sabtu nak tido .. tido .. dan tido..

Tapi seawal 7 pagi aku dah terjaga. Bangun.. cuci keta.

Siang sikit.. pegi bangsar jap.

Balik singgah sacc mall. Ada henfon fair. Harga teramat la murahnya..

Jalan.. jalan.. tengok.. tengok..

Dan..

Aku termembeli henfon ni.

Simple..

Tapi, ia amat cute bagi aku.



Taraaa.. Nokia 7210 supernova.

Cumil tak?

13 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

1st kah?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Yeah!!!

Terbeli?

ni bukan tersayang oitt!!!

bestnya!!

ahh!!

^____^

lain kali terbeli dua la plak ek?

a.b geldofg said...

tak comel!

patutpun aku tggu ko tk mncul2..ko gi beli hp? ish2 :(

KARKADEWA said...

sng berlaku pembaziran macm nih..
haha...

amal said...

coz...it's pink..that's y u bought it.....:)....

pinkiss said...

zara - lenkali sebelum terbeli, aku tulis senarai nama sesapa yang aku nak kasik.

abgeldof - bukan ke kita gi beli bersama²?

karkadewa - ahaha.. pembaziran yang dirancang.

amal - haha! u mmg bijak.

a.b geldofg said...

eleh kita bdua konon....ni a.b yg mana?..bnyak a.b ko?..a.b.c.d.f.?

pinkiss said...

ini abigel roti cheese. ko kan?

AQisH said...

terbeli yer tinnn..ayat x bleh blah :p

GiGGLinG GaL said...

noni:
terbeli eh.. heeeee...
sungguh halus strategi membeli belah kamu ni.. ade lg tak hemfon fair tu..

pinkiss said...

aqish - termembeli la..

giggling gal - ahaha.. harus ada strategi.

fair tu dah abis dah semalam. lalalaa.. :P

blur4791 said...

berapa byk daa hp...

pinkiss said...

blur4791 - aku nak cukupkan 4.