KAWAN²

Monday, April 27, 2009

Memasaklah dengan senonoh..


Yeah! it's my turn today.

Turn apa? Turn memasak untuk makan malam la.

Apa la pulak nak aku masak malam ni..

Pegi dapur.. Buka ais box. Peti ais la. Oh! sayur kobis semalam yang dah siap dipotong masih ada belen. Masak kobis lah..

Sebelum tu.. Jenguk bilik mak aku. Oh.. mak sedang baring sambil mata macam dah nak lelap. Mgkan masih keletihan selepas majlis semalam. Sian dia..

Biarkan dia.. Nanti karang lepas aku siap masak.. Akanku kejutkan dia untuk makan malam.

Semua telah siap aku sediakan. Sedang aku memasak sayur itu. Tiba-tiba..

"Ya Allah.. Cuba la senonoh sikit perangai tu.."

Suara mak aku kedengaran.. Lebih nyaring dari suara si linda jasmine tu.

"Oh mak kau tekejut aku.." Aku ingatkan dia dah menidurkan diri..

Kenapa dia kata aku tak senonoh?

Aku memasak dengan hanya berkemban.

Lalalalalaaaarriiikkk!


ps - sila jangan bayangkan rupa paras aku waktu itu. (ha.. tengah bayangkan la tuh..) Sukati lah..

12 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

woiitt!!!

bestnya!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

lain kali..kamu masak...

aku mau tolong di dapur~


tolong tengok gitu...


hehehehe~

i.am.belle said...

hehehe

aku pun nak tumpang tengok.

sexy ke seksa. lalala....

Hidup KOKA said...

Ko lah anak mulia.....

Part pakai kemban tu..... no komen!

pinkiss said...

zara - ko tolong aku kupas bawang. kasik leleh sikit.

belle - dah tentu² sexy. lalalaa..

hidup koka - lebih mulia bila sedang berkemban.

FADHLINA said...

berkemban?! err..takpe la.. sebab i sayang u, u buat pe pun sume oke jek... mwahahahaha

F A R Y N said...

hahahaa...
ko berangan nak mamat tu ke?
hohohohohh

guapunyahal said...

nak rasa masakan lu laaaa...

Ladybezz said...

Ceh apa la.. lenkali pakai spender jer.. taruk reben sket kat depan.. hehehe

GiGGLe GaL said...

wei.. sukati ko je eh.. hehehe..tak pe.. bukan orang lain nengok pon.. ko ngan mak ko jerr..

cakap kat mak ko..ala mak.janji masak..lauk sedap! hehe..aura kemban..

AQisH said...

cittt kemprohh tau u tin..:-p

pinkiss said...

fadhlina - i lap u lah!

faryn - ssshh.. jgn kasik tau sesapa.

gua - meh la.. gua masak guli masak gulai.

ladybezz - ko kasik sponsor reben guna daun kentang jembutz.

giggle gal - hehehe.. aura sexy gituh.

aqish - i ni kemproh ada kelass tau tin..