KAWAN²

Wednesday, April 8, 2009

kopi campur teh


Tengok, rasa lapar tak?


Menu minum petang aku hari semalam. Malas nak mention lokasi. Kang macam cerita Jalan-Jalan Cari Makan pulak..

ps - weh korang, lepak² minum kopi jom..

16 comments:

zAhiDah diHaz 17 said...

lama dah xlepak lepaking dgn member...

guapunyahal said...

mana nak cari glass tu aaar?

jom

pinkiss said...

zahidah - tulah, kena gi lepak tuh.

guapunyahal - hahaa.. jom aku bawak ko gi tmpt ada gelas tu.

TiNiE said...

jom jom...

sanibagus said...

fuh.. minum air jem...

blur4791 said...

yang mcm mee tu hapee?aiyoo lapo la pulak negoknyee..:-)kene blanje plak tu..peeehhhhh...wa ckp luuuu

pinkiss said...

tinie - jom..jom..jom.. ko blanje.

sanibagus - ahaha.. bukan jem la. botol dia je.

blur4791 - itu loh mee.

Hidup KOKA said...

Nak join............

blur4791 said...

kuat makan ko ni pinkiss..kehekhekeh atas meja tu brp org makan>?

pinkiss said...

koka - jom ramai² lepak.

blur4791 - 2 orang.

GiGGLinG GaL said...

alamak..sodap tu "cham" aku da addicted tu...

AQisH said...

owaa..sampai ati u tin..x ajak i..majuk aaa..

pinkiss said...

Giggling gal - hah, nampak best kan.

aqish - ala bucuk2 mommy, jgn majok k.

yanizan said...

aku tgk bekas air minum tu mcm kt noodles sacc mall jek...abis ke ko minum besor tu?? iskh..

a.b geldofg said...

tk mampu aku nak gi mkn kt situ :(

pinkiss said...

yanizan - itu kat bbk la. air tu aku abis teguk.

abgeldofg - ko mgkn tak mampu makan kat tmpt ni, tp tempat lebih canggih ko mampu.