KAWAN²

Monday, April 20, 2009

Apa kau hengat ni penggambaran video klip ke?


Tumpuan pemanduan aku pagi ni dicabuli (cewah perkataan..) oleh sepasang manusia menaiki motor. Bukan sebab naik motor, tapi cara si pembonceng tu duduk. Hampir pecah jerawat kat dahi ni aku tepuk dek kerana melihat gelagat si pembonceng.

Ni bandar klang la weh! Apa kau hengat ko tengah jalan² amik angin petang kat kampung ke? Guna la otak tu..

Ye, si pembonceng adalah seorang wanita berbaju kurung kuning, berkasut tumit 2.5 inci. Dia bukan duduk seperti normal ye tuan² dan puan². Bukan kaki kiri di belah kiri motor begitu juga sebaliknya dengan kaki belah kanan di kanan motor.

Dia duduk dengan kedua² belah kaki di sebelah kiri motor. Dan.. lebih menarik lagi, kaki kanan disilangkan di atas kaki kiri. Sambil motor itu bergerak.. sambil membetul²kan kain baju kurung yang terselak.

Adoilaa.. Bahaya la kak ooii! Ko tak takut ke kalau² kain tu termasuk kat jejari motor tu.. Lalu jatuh tersembam kat jalanraya muka ko tu??? Ni bukan doa, tapi kata² dalam hati aku.. Kalau la aku mampu sampaikan kat wanita ni. Apakan daya.. jarak memisahkan aku dan mereka. Tapi.. peduli apa aku?? Dia yang tak guna akal pikiran, tak pikir bahaya. Aku pulak nak sibuk².. Dorang dah besar pun..bukan budak kecik yg belum akil baligh.

Aku cuba untuk mensnap gelagat diorang ni.. Tapi apakan daya.. batteri henpon aku dah low. Takleh la nak amik gambar.. Cilake.. Kalau tak, boleh aku tunjuk kat korang..

ps - kadang² dorang ni tak ingat akan bahaya yang bakal mengundang.. Sayang la kat muka tu kak ooiii!!

14 comments:

ieLah~ said...

baik pi turun pang dia sedas.baru dia tau.huhu


aku tak tahan duduk klang.huhu.
rasa macam kat jakarta.hahahah

(mahap noni)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

aduyai...

apa gilanya naik motor gaya tu?

sengal jer..

a.b geldofg said...

yg tu p.ramlee slalu ckp
"kecil2 tk nak nampus..dah bsar myusahkan org"

pinkiss said...

ielah - aku taknak sedas. aku nak pat das. das..das..das..das..

zara - tau pun. sabar je haku.

abgeldofg - dah besar mencabuli mata aku. nyampahkan ab kan.. kan..

F A R Y N said...

hahahaa..
lenkali charge hp...

zeela lalala said...

org skrg dh tak sayang nyawa. free kan nyawa!

blur4791 said...

klang bandar ke?keke..len laa meru..bandar meru..plak ada meru(klang) sentral..heheh...kekeehkeke aku bkn anony la yng ko sebut2 aaa aakekejalanjambukekek

GiGGLe GaL said...

noni.. aku rasa dia ingat bandar klang teww cam kat kampung dia kot.. tu pasal dia buat giteww...sobar yo lah.. aku dapat bayangkan cemana gaya kaki dia..

sangat mengerikan!

Alan said...

wat??msih ader ke org bonceng motor mcm tu?duhh!

pinkiss said...

faryn - tulah pasal.. pangg! sekali kat aku.

zeela - tah. nyawa ada dijual kot skrg ni.

blur4791 - sukati ko la.

giggle gal - jom pintal kaki dia tu jom..

alan - ada lagi.. sebab tu aku leh jumpa pg tadi.

blur4791 said...

tapi aku penah tgk kain org tersngkut kt rantai motor pasal mende tu laa..berdarah2 oooo..aku plak tersgkut bendera s,ngor kat rantai moto pasal wat ala2 superman pasal selangor menang..kehkeh..nasib laa..dulu laaa zaman rempit..skang aku impak masksima..(ye ke>..ada kene ke citer ni?hahaha)..mak aiii..komen paling panjang penah aku buat...waaaaaa hawahawajalanjambuhawahaw..

i.am.belle said...

xD

oh kain dia kain belah patutlah duduk situ. haish! dahlah bahaya, kelakau seram lak tu. bohsia tul. hahaha

vidadarisakura said...

baru becinta la tu.haha


konon jaga adab tatatertib naik motor..haha

pinkiss said...

belle - moh koyakkan trus kain dia.

vida - pada firasat aku.. dorang dah lama bercinta la. sebab tu tak brapa nak melekat.