KAWAN²

Wednesday, April 29, 2009

Gantung Leher..


Ku lihat lenggok pinggulmu..
Mengalahkan lenggok pinggulku..

Ku lihat mekapmu..
Mengalahkan mekap di wajahku..

Ku lihat lagak seksimu..
Mengalahkan aku yang sememangnya seksi

Ku lihat pakaianmu..
Aku pun tak pakai macam tu..

Kau memakai baju off shoulder..
Dipadankan dengan halter neck..
Lalu buah dadamu tersembul keluar..


DAN..

Kau adalah seorang lelaki.. Uweekkkk!! '

Nak muntah aku tengok.. Kulit dah la hitam.. berkeladak.. berkarat..

Ada hati nak jadi pompuan..

9 comments:

Ladybezz said...

walauweih... aku lak yg first!!!

Ladybezz said...

sian dier, jiwa x stabil.. ko kasik berus dawai suh sental mana2 bahagian yg berkarat tu..

Hidup KOKA said...

Ko tergoda dengan dia ke pinkiss?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

aduyai~

ber make up bagai dan dia adalah lelaki?

pass pada KOKA...

lalala~

pinkiss said...

ladybezz - hahaa.. aku nak suh dia sental tang leher tu.

hidup koka - aku hanya tergoda kat lelaki tulen banggg..

zara - eer.. tanya koka sendiri.

Zeela LaLaLa said...

ada buah dada? hurm..ok lah tu.
haha.
ko jeles kan? haha

pinkiss said...

zeela - ehahaaa.. ko ni mcm tau je.

GiGGLe GaL said...

noni, aku tingat fonen yg keje kat otel tempat mr giggle keje.. siap kata "mak ni carik rezeki yang halal nok..letih mak tawww"

getik mak! kadang to..dorang ni lebih seksi dari kita.

a.b geldofg said...

jgn dihina..dpt anak cmtu kan