KAWAN²

Thursday, April 2, 2009

Mari Main Teka²..


Ha, untuk dapatkan patung yang aku ckp kat entry sebelum ni.. aku nak korang teka berapa jumlah harga untuk makanan kat bawah ni..



Sapa yang dapat meneka dengan tepat.. atau hampir tepat.. aku akan hantar patung tu kat dia. Semua FOC. takde bayaran pos akan dikenakan.

Apa korang kena buat.. teka je. Apa susah kan?

15 comments:

blur4791 said...

RM82.45 +tax.//ahhahahaah aku 1st!silalah antr ke umah aku...

a.b geldofg said...

free....

guapunyahal said...

rm55 hinggit

AQisH said...

150 hengget

d i D a_LittLeBaby said...

free je..koz pinkiss kene belanje..kahkahkahkaha

AQisH said...

eh nak teka lg skali bleh x..hehe

dlm 110 hengget la tin..betoi x :-p

Azure said...

RM60 plus tax =))

zeela lalala said...

96.24 TAKPON 78.24
HAHA.
Ko ni pun..kalau aku pekerja pizza hut takpe gak. tsk

TiNiE said...

RM85.95

luvluv said...

RM80.10 - 2 regular pizza, 1 personal, deli wings.. wakakaka

i.am.belle said...

WEIIIIIZ pompuan pink kaler

aku nak PIZZA aku tak nak beruang. sbb beruang punya byk dah kat umah.

lalalalalala

tqa said...

RM 107.63

nge... aku join tnpa di undang..
lalalala~

*eh, mmg x gna kad undangan pun kn?
;)

vidadarisakura said...

berapa jumlah harga untuk makanan kat bawah ni..


.........

sila ke kaunter bayaran..




lalala


hee

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

err....

RM 70++

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kalau ko amik Supremes...

harga dia dalam rm 71++

kalau ko amik Family punya...

harga dia dalam rm 62++