KAWAN²

Thursday, April 23, 2009

Tak sangka..

Setelah aku buat confession ni..
">"i tak sangka u ada perasaan macam tu dekat i"

Inilah dia maklum balas yang aku dapat dari confession aku.

Sampai saat ni.. aku masih tak percaya yang dia tak tau aku simpan hati dan perasaan kat dia. Mungkin salah aku juga.. aku tak berterus terang sejak dari dulu.

Takpelah..

Aku harus terima kenyataan itu.

Tapi..

Amatlah kurang diterima akal kalau dia kata dia tak tau aku punya perasaan itu kat dia.

Kenapa..

Aku dan dia yang tau..

ps - aku benci perasaan bedebah yang sedang melanda diri aku.. sila berambus!

6 comments:

Alan said...

cool.mungkin dia berpura2?kita tak tau kan..ego lelaki ni kan tinggi.hehe

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

aduyai...

dia sengaja mahu menguji gamaknya sayang..

tabahlah wahai hati~

Anonymous said...

ye laa..saba lee..ikhlasjalanjambuikhlas...tah2 bkn taknak tp takut kot ngan hang..hehehe..kan hang ni garang..hehehe

a.b geldofg said...

aku tk sgka...juga mpunyai perasaan yg sama dgn aku

pinkiss said...

alan - mgkn juga begitu.

zara - adoila.. takyah buat ujian lagi.

anony aka blur4791 - grr.. aku mmg garang.

abgeldofg - sama ke? lalalaa..

GiGGLe GaL said...

noni..dia saje2 nak wat tataw kot.. dia tak nak saham dia jatuh.. hu hu..

sabar..sabar.. sila la tabah kan hati anda..