KAWAN²

Tuesday, April 21, 2009

Ragam orang..


Ada manusia;

1. Pandai tapi suka tunjuk tak pandai = okey

2. Pandai dan suka tunjuk pandai = pun okey

3. Bodoh dan suka tunjuk bodoh = okey lagik

4. Bodoh tapi suka tunjuk pandai = cam cilake


Aku benci orang yang nombor 4 di atas.


Soalan : Apakah nombor anda?




6 comments:

guapunyahal said...

pandai tak pandai, bodoh tak bodoh camna plak eh....

gua semua tak suka tunjuk.maluuuuuuu

Alan said...

tidak ada dlm senarai nombor di atas.haha

ladybezz said...

penin ar... kalu buang perkataan TUNJUK tu barula ado.

X besh layan org2 begini. Buat sakit segala jer..

Meh cite pasal timun jepun tadi nak?

hehehehe...

TiNiE said...

aku??
takder apa pun yg nak digembar gemburkan...
biasa2 jer kot...

F A R Y N said...

aku no 6
hahahaaha

pinkiss said...

gua - apa lu nak malukan?

alan - sila letak nombor anda. nombor 10 pun takpe.

ladybezz - alah..ko ni timun je..

tinie - ko nombor 0.5.

faryn - ahaha.. apa ada pada 6 tu?