KAWAN²

Monday, February 23, 2009

adakah kerana aku terlalu gojes?


Petang sabtu aku gi jogging kat setia alam. Sarung t-shirt pink, suar itam and kasut cap pokok taugeh.

Sampai kat sana.. bediri jap tengok2 orang ramai. Tiba2 terdengar sorang budak lelaki menangis. Dan.. dia menangis sambil menuju kat aku. Dia cari² ibu dia.

adoi.. camne nih? takkan aku nak bawak balik budak ni. tapi, comel gak muka dia. dan.. tiba2 je dia lari. rupa2nya dia dah nampak ibu dia. fuh.. lega. aku pun trus berjoging. lalalaaa...

Dah abis satu 2 round.. aku pun cuba pijak batu-batu refleksologi. tiba2 ada dua budak kecik pompuan menghampiri aku sambil panggil aku "kakak.." sambil nangis juga.. Yang ni carik papa dorang pulok..

Tiba2 ada suara lelaki "adik.. kakak.. papa kat sini..".Dan.. budak2 tu pun berlari mendapatkan papa dorang.

Aku pun sambung pijak batu-batu tu lagi. aarrgghh.. sakit betul tapak kaki ni..

* kenapa budak2 ni datang kat aku? dua kes yang sama pulak tu. dan.. aku merasa musykil.. *

ps ~ mungkin kah kerana aku terlalu gojes? renung²kan..



5 comments:

TiNiE said...

itu tandanya ko tu ada ciri² ibu mithali..:)

DrSam said...

memang aura keibuan itu sudah terserlah nampaknya.

AQisH said...

kikiki..nsb baik diorg dtg kat u tin..bygkan klu diorg nampak u terus lari dh kes lain tu tin hehe..:-p

F A R Y N said...

ko ada aura jadi MAK TIRI... ahhahahaaha

pinkiss said...

tinie - yeke..

drsam - arrhh.. aku bukan ibu. aku adalah umi.

aqish - jaga u tin..

faryn - biar aura mak tiri. jangan aura mawi.