KAWAN²

Tuesday, February 24, 2009

Apsal aku tak prasan?

Pagi tadi hujan rintik² jatuh atas jalan...

Aku singgah beli nasik lemak + 2 ketul kuih. Tiba² jiran depan rumah aku ke kanan sikit datang menyapa. Dia tanya aku gi kerja lalu jalan mana. Aku pun jawab, aku lalu Jalan Meru. So, dia suruh aku tumpangkan sorang makcik ni. Laki makcik tu masih kat pekan lagi, hujan katanya. So, tak dapat nak antar makcik ni gi keje.

Okeylah.. kebetulan aku lalu depan kilang tempat makcik ni keje. Alah.. sekali lalu apa salahnya kan? Walaupun aku tak kenal sapa gerangan makcik tu dan kat mana dia tinggal.

Emm.. Borak punya borak, dia tanya aku keje apa.. Opis kat mana.. bla..bla.. (malas aku nak layan sangat..)

Aku tanya dia pulak.. "err.. rumah makcik belah mana?"

Dan.. Rupa²nya makcik tu tinggal kat rumah sewa kat seberang jalan nun di depan rumah aku tu aje..

ps ~ Err.. camne aku boleh tak prasan?


12 comments:

DuNi@Qu said...

kekadang tu bukan suma benda kita kena allert..hihihihi..mmg selalu gtu pon...dah bertahun berjiran...dook bersebelahan..tapi baru hari ni kita berkenalan dan tahu bahawa si dia tu jiran kita...

TiNiE said...

kesian...aku sokong ngan komen di atas....betul, betul, betul

i.am.belle said...

sebab matamu kero mata kucing. muahahaha

AQisH said...

i ingat yg dok taman² je yg x brp nak prasan jiran hehe..xpe tin pasni musti u selalu jumpa makcik tu kan..;-)

ab geldofg said...

ko bz sgt lah tu.....

pinkiss said...

duniaqu - ptg ni nak gi bekenalan ngan dorang tuh.

tinie - aku sokong kamu.

i.am.belle - mataku mata keranjang.

aqish - esok i nak kuar lalu jln blkg. takmo kasi tompang itu makcik.

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hehehe..

camne bleh tak nampak dear?

aduhai...

pinkiss said...

ab geldofg - aku bz tapi tak body. hahahaa..

zara - i pun tak nampak. buat² tak pandang je.

guapunyahal said...

ntah ntah lu tak prasan gua selalu hendap lu...

pinkiss said...

guapunyahal - i buat² tak prasan je. Lain kali jgn hendap, tapi serang hendap.

F A R Y N said...

aku tau ko miang..ko cuma perasankan lelaki2 kacak je kan?haahahaha

pinkiss said...

faryn - orang yg cantik gojes hanya akan perasan lelaki² yg kacak saja.

awww.. miang sungguh badan i nih.