KAWAN²

Sunday, February 22, 2009

Ku harus buangkan mu ke dada langit..

Tiba-tiba aku rasa sedih. Sedih yang tak diundang. Sedih yang teramat hingga menusuk ke ulu hati aku.

Aku rasa aku perlu berhenti berharap. Berharap agar kasih aku terbalas. Atau mungkin kasih yang aku tunjukkan tak sampai kat dia dan dia tak dapat merasakan kasih aku itu? arrgghhh! Takkan dia tak tau yang aku sangat kasihkan dia. Takkan dia tak rasa yang aku selalu ada dengan dia waktu senang.. waktu susah.. Takkan dia tak perasan perhatian yang aku bagi kat dia selama ni?

Takkanlah..

Dan.. Aku rasa aku perlu perlahan-lahan buangkan ingatan aku kat dia. Walaupun amat susah sekali kerna dia sentiasa ada dalam fikiran aku. Sebelum aku tidur dan waktu aku bangun tidur.. Hanya dia fikiran aku. Ye.. aku mengaku tu..

Bukan aku tak pernah cuba untuk melupakan dia.. malah, aku telah gagal 2 kali. Semakin aku cuba jauhkan diri dan cuba lupakan dia.. semakin kuat ingatan aku kat dia. Malah, dia selalu hadir dalam tidurku..

Dan.. aku rasa.. dah sampai masanya aku perlu buangkan ingatan aku kat dia jauh ke dada langit bersama senja nan merah.

Akan aku cuba lenyapkan dia dari fikiran aku..


9 comments:

ladybezz said...

cinta itu seindahnya diungkap dgn penuh perasaan dan disusuli dgn perbuatan... kok dipendam sape tau. kdg2 main teka2 bukan suma org pandai...;)

Hidup KOKA said...

Hooiiiii Minah Brutal!!

Nape suddenly jadi lovey dovey???

Bior betul ko ni!!!

pinkiss said...

ladybezz - aku mmg suka main teka kacang daa..

hidup koka - tak betol la..

AQisH said...

tu laa..aku pon ala² x percaya..nonipinkiss kah ini..ehh datin kah ini :-p

alladiin said...

tukar tektik, jgn buang di waktu senja, buang waktu tghari plak, mungkin lebih berhasil...

guapunyahal said...

tak yah la pikiak pasal dia lagi.. gua kan dah ada....hehehe

Hidup KOKA said...

Ko kena mandi bunge dari tujuh pokok yang setinngi aku!!!!

Ha ha ha

pinkiss said...

aqish - pinkiss adalah datin.

alladiin - aku nak buang terus. pagi tadi selepas subuh.

guapunyahal - malam tadi aku mimpi ko ler.

hidup koka - berapa sentimeter tinggi ko tu eh?

Hidup KOKA said...

Muaha ha ha ....

Ko datang ukur sendiri ler!!