KAWAN²

Friday, February 27, 2009

MaRi MenCaRuT..


Aku marah kat sorang ni.

Kau ingat kau hensem sangat?
Kau ingat aku suka sangat kat kau?
Kau ingat aku gila sangat kat kau?

PEGI JAHANAM!! PEGI MAMPUS SANA!!


11 comments:

guapunyahal said...

gua pun tumpang marah kat seseorang....

pinkiss said...

guapunyahal >> sila lah tumpang. aku tak suruh bayo pun.

cuit said...

Tak pe marah..marah..marah lah.. tak sapa marah punya.. menteri pun skarang ni asyik marah jer.. kan kan kan... hik hik hik

F A R Y N said...

ko period 24jam ke apa?
asik berdarah jela ko ni...

pinkiss said...

cuit >> ha, tengah marah ni.

faryn >> hati aku tengah berdarah.

apisz said...

sape tu..aku ke..lalallalalla

pinkiss said...

apisz - batpe aku nak marah ko.. aku sayang2 je kat ko.

NaD said...

bawak2 bersabo. utut2 tetek tuh. huhuhuhuuhh

pinkiss said...

ciknad - dah urut, sampai lenguh tangan ni. huhu..

ab geldofg said...

mampus tu apa?

pinkiss said...

ab geldofg - mampus tu adalah sejenis ikan.