KAWAN²

Monday, February 16, 2009

Tak Sanggup Lagi Aku..


Semalam lepas bangun tidur aku tak tau nak buat apa. aku pun cuci ferrari aku. dah lama tak cuci sendiri. asik suruh wak pungut cuci je. Dahlah tak berapa nak bersih. Kena bayar 10 ringgit pulak tu. Cekik darah punya wak pungut.. Ala.. lagipun, semalam aku tak berbasikal. So, aku gantikan dengan mencuci ferrari aku. Eksesais jugak la kan..

Bila dah cuci, dah berus tayar.. dah lap.. dah kering. Aku pun tenung ferrari ku itu. Dalam hati aku pun berkata "Hensem lagi rupanya ferrari aku ni." Makin lama makin hensem lak tuh.

"Hmm.. tak jadilah aku nak bercerai dengan dia.." makin lama makin sayang pulak rasanya. Sebenarnya aku ada hati nak kawin lain. Gatal nak hidup dgn ngan Mr. City yang berkulit Hitam la pulak. Lalalaaa..

ps ~ gatal kah aku.. mari tolong garu..



8 comments:

guapunyahal said...

mr.city best per.... hitam tu segak!! makan pun tak yg bagi minyak yg banyak..fuh

cikpedot said...

kalo mampu tu kawen je la.. itam pun itam la..

bell said...

Eh telenovela dah habis ke kak. Sambung la lagi. Tak sabar da nih.

Hidup KOKA said...

"Mr. City yang berkulit Hitam"

Pinkiss....

Hitam hitam si tampok manggis!

- - - - -- - APISZ- - - - - - said...

Muahahahhahaha..meh nak tlg garu....wakakakaka..


ferari? tumpang leh? =)


(^_^)

pinkiss said...

guapunyahal - agak2 ngan ko sapa lagi segak?

cikpedot - i tak sanggup ada 2 suami.

bell - telenovela.. tgu ko abis sem ni.

hidupkoka - agak2 isi manggis tu ada brapa ulas?

apisz - nak garu guna garpu sepanjang 2 meter. meh tompang..

AQisH said...

ceraikan je ferrari tu tin hahaha i menghasut nih..:-p

pinkiss said...

aqish - i nak jadikan ferrari tu laki simpanan i.