KAWAN²

Thursday, February 26, 2009

Pangg! Lucah lagi..

Smlam time aku tgh drive balik umah. Ada sorang kawan tu dia sms. Dia kata dia terperangkap dalam jammed kat depan US Embassy. Okey..

Lepas 3.5 minit berlalu..

Satu sms dari dia.. "Datin, sebelah i ada ferrari betul² kaler merah.." (dengan niat nak kasik aku panas..)

Aku trus rasa tension. aku pun membalas "i tau la i punya ferrari palsu.."

Dia pun balas.. "sabar datin sabar.. urut² dada tuh.."

Aku pun balas.. "ye datin, i tgh urut² tetek ni.."

Sekian..

ps ~ aku tengah berpuaka. aku akan melucah je.


17 comments:

AQisH said...

hahahaa..i mcm kenal je kawan u tu tinn..kelasss dia kan kekekeke..

Hidup KOKA said...

Baik baik ngurut tuu......

Jangan sampai lain jadik sudah!!!!

Anonymous said...

kehkehkeh...

i.am.belle said...

hohoho antu tetek... taaaakut. hahaha... hawau lucah.

ab geldofg said...

erk.........tetek tu apa?

guapunyahal said...

nak gua tolong urutkan??

F A R Y N said...

ko la antu tetek tu yer..yg suka menyorokkan kanak2 ketika main sorok2...lalalalala

pinkiss said...

aqish - kawan i mmg semua kelass.

hidup koka - i ni tukang urut pro.

anony - gelak la ko.

belle - aku antu tetek yg gojes.

ab geldofg - tetek tu adalah sejenis sayur²an.

guapunyahal - pangg! tampar ko 88 kali.

pinkiss said...

faryn - dorang takleh nyorok. ruang sgt la terhad. hahahaa..

Anonymous said...

kehkehkehterhadkehkeh..tautakpe..kehkehkeh

pinkiss said...

anony - aku tau ko pun suka melucah. ko kan dan jadi bendahari kelab puaka aku. ko nak tak jadi v.p. kelab lucah aku?

ab geldofg said...

o sjenis sayur ye...mcmana rupa dia...sedap ke?...ke bracun?

pinkiss said...
This comment has been removed by the author.
pinkiss said...

ab geldofg - ko nak rasa minum racun tak?

Anonymous said...

err eden ni bendahari ke VP?hohsapalabraninakjadi VP kalauMADAMPRESIDENTsgtlaberpuaka..hohoho..serammm...cam belle kate..hawau..saya jadik macai dah laa ek...tak berani eden...

ab geldofg said...

o tetek tu sayur yg bracun lah ye...ish2 nasib baik aku tk mkn

apisz said...

wah...kat mana bleh dapat sayuran tu..hahahahaha