KAWAN²

Friday, February 27, 2009

Dan.. Presiden dah buat Pilihan..


Diumumkan bahawa cik Presiden, (aku la.. sapa lagii..)

Telah berkenan dan memutuskan untuk memilih nama untuk dua kelab yang ditubuhkan.

1. kelab THE PINK PUAKA

2. kelab QUEEN OF LUCC

** sebarang bantahan, sila kemukakan.. (harap jangan bantah..kang tak abis² citer )**

PS - Jawatan kosong tu masih ada lagi la.. apply la weeiii!




7 comments:

apisz said...

apesal nama pink puaka? pink tak ganaz langsung..wakakkakakakkakaka


camne nak jon?

Anonymous said...

abihtu..aku tak dpt pe2 ke?pg2 buta dah perah otak..yg QOL tu..king takleh join ke?aiyak..vocabulary carutku sgt byk ni..kehkehkeh..rugi maa

Anonymous said...

ni pink auw auw skit ni pisz..kejap ganas kejap ayu..hahah

cikpedot said...

aku takat pemerhati je la, sebab tak de mud lagi..

apisz said...

hahahaha..bagus gak tu..ganaz selalu tak best gak..kena saling mengganaz...lalallalallalala...


(^_^)

guapunyahal said...

jawatan kosong apa ada? gua mau apply.. nak resume kah? gua dulu pernah kerja sama itu mau zhi tong kang pecah...

pinkiss said...

apisz - dah nama aku pun pinkiss. tak kira la ganaz ke tak ganaz.

anony - err.. otak ko dah kering lom?

cikpedot - sila bagi perhatian ye.

guapunyahal - sila la rujuk entry sebelum ni. malas la lu ni.