KAWAN²

Friday, February 20, 2009

Lucah bukan??

Visual ni aku amik pagi tadi sewaktu aku tgh drive nak gi keje. Kalau korang tak tau, aku snap sambil drive ye.. ingat tu.. (nak tunjuk aku terer..) Takyah susah² beli camera canggih. Henpon lopek aku ni pun cukup berguna.



Bas yang lucah bukan?

ps ~ panggg!! tampar muka aku sekali. asik nak melucah je..



17 comments:

AQisH said...

isshh..i terslow plak..memula ingat ape yg lucah..u mmg haruss kena panggg tu tin :-p

sanibagus said...

Bila berhenti nanti dia turun lah..

bell said...

Kak~~ ape yang lucahnya??? sy budak bawah umur lg so pemikiran masih suci bersih.

ladybezz said...

jom naik sesama... hehehehe

guapunyahal said...

lucah nyaaaa.....lastik kang

Wai said...

haish....!! pemikiran kuning betul lah budak seko nih.

hahaha.........

@LiYaNNuaR said...

bas pon konen... huhuhu...

apisz said...

naik kejap je..pastu turun balik bila dah samapi..wakkakakakka


HA HA HA HA...lawak habis..otak kuning!

yanizan said...

ko pikir lucah jadi lucah la woii....

pinkiss said...

aqish - u ni sejak bwk minibus, mmg makin slow. pangg.. sakitnya.

sanibagus - tu dah benti, naik juga.

bell - kekalkan pemikiran budak kecik ko tu.

ladybezz - mari..

guapunyahal - adoii!! sakitnya kena lastik.

pinkiss said...

wai - i berpemikiran pink jer.

@aliyannuar - bas itu sudah melucah.

apisz - i tak naik bas. i jalan kaki je.

yanizan - benda yang lucah, haruslah dipikir secara lucah.

bell said...

wooo da paham..adakah ini tandanya sy sudah dewasa?? ha ha..

pinkiss said...

bell - ko tu saja je buat² mcm budak baru belajar kan?

TiNiE said...

elok ler, bas tu pun kaler kuning..sesuai banget!!!

apisz said...

jalan kaki tak perlu naik dah kan..wakkakakakkaa

i.am.belle said...

bas tu tak bersalah, mata kamu tu kero lucah. hahaha...

pinkiss said...

tinie - salah kaler bas. bukan salah aku.

guapunyahal - eksesais kasik kaki runcing.

iambelle - jom melucah. lalalaaa..