KAWAN²

Wednesday, February 25, 2009

Assignment dah siap..

Ni tag dari cik belle diva bermulut cabai.


Mata cikpinky sentiasa mengantuk. tahi lalat tu sama lokasinya kat muka ella.


muka aku belah kanan.


Hidung dan pipi aku. Tanpa sebarang suntikan haram.

Ha, ni keje aku nak tag orang lain pulak. Err.. belle, 3 orang boley la eh?

1. Aqish
2. tinie
3. mai

Nak tau syarat²nya, sila klik di bawah..

Syarat²



7 comments:

i.am.belle said...

walamak! mcm ella la weii. hohoho

siap ada selit bunga lagi. amboii amboiii ada hati nak lawan cik DIVA.

sukahati la braper org, janji gambar manusia bukan bintang jadi-jadian. lalala....

i.am.belle said...

binatang... (jari sengal) hihihi

TiNiE said...

wei..mana aci asik ngelat jer..paste jerla sesiap rules n regulations nyer..ni nak kena ngendap umah tangga org lak..ishkkk

pinkiss said...

i.am.belle - ella yg dulu tau. ella skrg muka dah cam plastik.

aku minah kuntum yg berpuaka.

tinie - ko cam tak bese ngendap..

zeela lalala said...

oh!ayu okeh! hihi.

AQisH said...

mmg tak tahan siap ada munger..mmg minah munger lah u tin oii..

pinkiss said...

zeela lalala - aku mmg ayu. tapi bukan ayu raudhah.

aqish - i minah bunga yang berpuaka.