KAWAN²

Thursday, February 26, 2009

Dah Namanya Lelaki..


Bila lelaki itu dah berkahwin..
atas dasar suka sama suka..
atas dasar cinta sama cinta..

dan.. isteri sedang sarat mengandung..

akan TETAPI..

Lelaki itu masih miang².. masih gatal².. masih gedik² kat luar ngan pompuan lain.

ADAKAH..

Dia mmg gatal..

ATAUPUN..

Org yang di rumah itu tak pandai jaga dia??

ATAUPUN..

Dah namanya lelaki..


11 comments:

AQisH said...

dah mmg miang dan dinamakan lelaki time bini dlm pantang saja carik alasan tetiba semua jadi x kena..

fuhh emo plak i pepagi ni..u jgn tin tulis camni mmg i lain mcm plak jadinyer :-p

F A R Y N said...

lelaki spesies camni bersepah2 wei..
rasa nak sunatkan mereka kali ke 2..
hahahahaaa

TiNiE said...

bobit jer diorg nyer tu..abis citer takyah nak menggatal lagi dah

pinkiss said...

aqish - jgn emo tin.. ni cuma rekaan semata-mata.

faryn - kasik potong abis weii.

tinie - bobit + pangg!

Anonymous said...

i tau sape orgnye...
lobster yg masih menagih kasihN?
wahahahaha

guapunyahal said...

alaaa.. leh sampai 4 bini per....

Hidup KOKA said...

Pinkiss..........
jangan emo hari ni....

Nape? Ada orang offer jadi no.2 ke?

pinkiss said...

anony - lobster dan lobak.

guapunyahal - err.. ko ada brapa kerusi kosong lagik?

hidupkoka - i tak emo. err.. u nak offer i ke? lariikk..!

Hidup KOKA said...

hee hee hee......

Apa kelas nak offer dalam internet?

EraNaZeErA.. said...

ala... lelaki mmg centu.. kekadang tu bini dah abis jaga.. siap jaga badan pun.. mata tu ttp terbeliak kalu nengok pompuan dahi licin... pastu ckp ikut sunah nabi.. yg tu jelah.. yg lain hampehh.... hehehe..

tp tak ler semua.. tp byk dr skit...

Atan said...

he he.. laki sama juga laki kuasa dua