KAWAN²

Saturday, February 21, 2009

Memasak dan Mencintai..

Bila cikpinkiss berada di dapur.. dia akan memasak dan memasak..


lobster atau udang karang. sila abaikan lengan yg tak brapa nak gebu tu eh.


lobster sebelum dan sedia untuk dimasak.


lobster 'menagih kasih kembali'.


sayur campur 'kenangan terindah' di hari raya.


laksa kasihku abadi.

Lalalalaaa... senangnya dalam hati.




11 comments:

SPORTS said...

Very good!

TiNiE said...

weih...tak jemput aku pun..nak aar laksa!!!

i.am.belle said...

ko ni mmg rajin masak la. baguih baguih senang aku nak mintak resepi. chayok!

zeela lalala said...

erghh...bestnya lobster. jeles!

~cik manis~ said...

wahhh,
manis x pnah mkn lobster
:(

alladiin said...

udang karang ? wah..teringat waktu2 mancing udang karang dulu...lumayan..!!!!

NaD said...

mak aihh...nama masing2 tanak kalah dowh.. Daging masak 'bulan jatuh ke riba lalu ku ambil kusemat didadamu' takde ke?

guapunyahal said...

nanti gua kahwin, gua mau jemput lu jadi gua punya chef lar... nanti gua bayar lu ngan guli guli pink ya...

pinkiss said...

sport - tenkiu.

tinie - ahahaa.. aku makan sendiri je.

i.am.belle - akan ku antar resipi kat tingkat 11.

zeela lalala - jangan jeles.. kang aku banjer nak?

pinkiss said...

cik manis - ahahhaa.. sedap tau lobster!

alladiin - imbas kembali kenangan lalu eh?

ciknad - ku hanya sematkan pin paju di dadaku ini. lalalaa..

guapunyahal - sukati ko je ek..

AQisH said...

aduhh di pagi hari melihat lauk lobster nih..meraung plak perut :-p