KAWAN²

Thursday, February 12, 2009

Filem: boifren aku yang terlampau

pelakon utama:
aku
(jawa, berkulit cerah)
Mr.E
(cina + omputih, kulit gelap sikit dari aku)

terbitan
pink on pink pictures

SiNopSis
Mr. E. seorang yang tegas. sangat komited dengan kerjayanya di sebuah syarikat gergasi. baginya, kerjaya adalah nombor satu dlm hidupnya sebelum pompuan kat sisi dia. bak kata dia, "my work is my priority." so, aku paham.. aku ni nombor dua.. bukan bini nombor dua.

sukakan pompuan yang berdikari atau independent. jangan mimpi nak mengada2 dan atau terlalu bergantung dengan dia. tersangatlah tegas dalam membentuk aku supaya jadi seorang yang berdikari. kebiasaannya kami akan memandu kereta berlainan untuk keluar berdating. (berdua pun slalu gak tau.. apa korang hengat huh..?)

dia suka ajak keluar dengan secara mendadak. dan.. aku tepaksa kensel semua plan atau aktiviti aku walaupun telah dirangka sebulan yang lepas. kalau aku tolak ajakan dia tu, maknanya dalam 2 minggu yg akan dtg tu lah dapat jumpa dia.

sungguh tak romantik. birthday aku akan disambut sehari lebih awal. dan.. hadiah yang dia bagi kat aku tu tak pernahnya berbungkus. leceh.. lebih baik tau terus apa hadiah yang dia bagi tu. takyah nak saspen2 katanya..

dan.. macam² la kisah suka duka bersama dengan dia. apa pun, banyak benda aku belajar dari dia. dan.. aku masih adaptasikan dlm kehidupan aku sehingga ke hari ini.

**************

apakah ending kepada cerita ini. adakah aku masih bersama dengan Mr.E? tahankah aku dengan sikap dia yang terlampau itu?









ps ~ kami tidak bersama lagi. dia telah pindah ke china. aku tak sanggup tunggu 5 tahun. dalam masa tu, ramai orang aku boleh jumpa. lalalalalaaa.. (terlampaukah aku?)

sorila.. takde secebis gambar pun kat sini. hahaha.. musti korang hengat ada gambar aksi terlampau kan?? padan muka korang..



14 comments:

- - - - - - - APISZ- - - - - - - said...

muahahahha..


kesimpulan yang dapat? jgn cari BF camtu....


(^_^)

Hidup KOKA said...

Engkau lah pilihan terakhir!!!

alladiin said...

bf yg lain dari lain perangai dia, maknanya dia tu somethin spesel lah beb..

TiNiE said...

ayookk..citer apakah ini...baru nak saspens dah abis...haih

yanizan said...

kisah benar atau .....????

bell said...

Pehh tajuk yg sgt gempak. shoteki2.. i like huehuehue

AQisH said...

carik lain je tin..nnt klu terkawin pon musti semua u kena buat sendiri tak besh aaa :-p

sanibagus said...

erk.. apek tu sunat ke idak..??

pinkiss said...

apisz - i nak cari bf mcm u. leh posing amik gmbr je.

hidupkoka - pilihan separuh akhir ler.

alladiin - lu mmg memahami cerita ni.

tinie - ko tu tgh demem. sbb tu tak tau cerita apa yg ko tgh baca.

pinkiss said...

yanizan - kisah tak brapa nak benar sgt.

bell - aku tau. ko mmg suka teka-teki.

aqish - mana ada istilah terkawin tin oii.. adoila..

sanibagus - nanti aku ukur. dah kurang ke tak dari ukuran sebenar. lalalaaa..

i.am.belle said...

SOALAN TERLAMPAU DARI SI DIVA kepada cik pinky

Adakah si eugene itu makan babi haram jadah? lalalala..... (larik!)

Wai said...

erk? ada gak ke bopren yg mcm tu. very the simple life.

tapi leceh la kalo dapat bopren yg bizi memanjang. baik takde bopren kialo mcm tu...

apa2 pun, jangan risau. kumbang bukan sekor. bnyk lagi kumbang kumbing kat luar nun...

pinkiss said...

belle - si eugene tak makan babi haram tu sebab dia terlalu menjaga isi perut dia.

pinkiss said...

wai - aku baru beli jaring. nak tangkap sekor kumbang yg terlalu cumil di mata aku. lalalaa..