KAWAN²

Tuesday, February 10, 2009

kata bilangan..

arini aku kemas laci meja opis. dah lama tak kemas. macam² aku jumpa dalam tu. ada yang penting.. ada yang tak penting. tapi.. kebanyakannya tak penting. ku susun, ku buang apa yang tak perlu dan kusimpan apa yang kufikir perlu. apa la punya ayat aku nih.. aku tak blajar pun sastera.

tiba² aku terjumpa 3 ____ keychain (tak tau nak guna kata bilangan.. tolong sikit ek..). keychain² tu semua orang yang kasik kat aku.

so, sekarang ni aku rasa aku nak kumpul keychain. korang tu semua, kalau gi mana².. jangan lupa belikan aku keychain tau. ish.. tak malu betul la aku ni minta orang belikan pulak.. arrhh.. peduli apa? aku tak kira.. kena belikan jugak tau..

ni antara keychain² aku.. sikit je kan? so, apa kata.. korang tolong tambahkan koleksi aku ni.. lalalaaa..



ps - kecik tapak tangan, satu ferrari aku tadahkan.. apa la aku cakap ni.. lantaklah..


4 comments:

AQisH said...

alaa tin..i baru nak mintak keychain satu dr u utk letak kat kunci chery2lady i tu tin oiii..x jumpa lg yg gojes yg sesuai laa huhu..

alladiin said...

yg strawberi merah tu cantiklah..

TiNiE said...

kak nonie tinie ada baaaaannnyyyaaakkk keychain..sumer dari obersea *matikla riak*..bebila nanti aku wat entry pasal keychain khas kat ko kak nonie..ko tlg jawab tag aku dulu...hahahaha *ugutan disini*

i.am.belle said...

comeii aaaa. harus disimpan.