KAWAN²

Saturday, March 28, 2009

Aku nak tunjuk apa yang aku sopingkan

Eh.. mana la huruf ni. Agak teraba-raba sikit sekarang ni. Tengah bergelap. Sokong earth hour kononnya.

Aritukan aku gi jcard day. Ari kamis aku pegi. Tapi rasa cam tak puas hati. So, sambung balik soping ari jumaat. Heaven..!

Plastik-plastik beg hasil sopingan aku.


Inilah dia isi kandungan beg plastik yang aku janjikan nak tunjuk aritu.

6 helai tshirt, 4 helai kemeja. sepasang kasut tapi takde kat photo.

Baju dalam, eh.. mana pulak ni.. Ohh.. aku tgh pakai. So, takleh tunjuk kat sini.

Lagipun dah ada yang boleh agak kaler dengan saiz kan..


5 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

First?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Yeah!!

banyaknya kamu beli barang..aduyai..bestnya!!

TiNiE said...

ok la ko soping bnyk ko dpt hasil. aku? endup aku dpt bra jer 2 lai. lelain anak² nyer. huhuhu

AQisH said...

menci taww u tin :-p

GiGGLinG GaL said...

cheh..zara..nko tlah tkeluar dari kepompong mu... aku terbz wiken ni dgn pasir dan tanah2..

noni..jeles arr aku ngan nko..smlm aku g jj bukit raja..dorang wat sale lg.. tapi purse aku suruh aku sedarkan diri sbb lom gaji..siamang tul ... yaaayyyyy