KAWAN²

Thursday, March 5, 2009

Bayar Utang Lagik..(Part 1)

Ni nak jawab tag dari Ijan. Tag ni agak mudah, tak perlu pikir banyak. Tuang je isi kandungan henbeg. So aku buat dulu. Mana yang aku tak bayar lagi.. tunggu sikit masa lagi la ek.


Ni adalah henbeg yan slalu aku guna. Aku suka yang tali pendek je. Sebab takyah sangkut kat ketiak. Sangkut je kat siku lipat belah kanan. Ha, leh perasan gaya ala² datin gitu. Pangg! Datin pakai beg mahal la weii!


Isi dalam perut henbeg aku.

1. henpon 2 bijik. Yang biru tu hp opis, yang silver tu untuk peribadi.

2. Wallet isi duit, ic dan lesen dan +++.

3. Coin pouch. Buat berat henbeg je. perlu dihapuskan.

4. Losen untuk kaki.

5. Kad access dan kunci opis.

6. Thumbdrive

7. Hansaplast (bukan hamsap tau!)

6. Pen merah pen itam. U marah, i hentam.

Malas nak tag orang lain. Sebab dalam proses nak memansuhkan industri tag mengetag ni.


14 comments:

TiNiE said...

wei, yg mana satu hp lopek..tapi hp opis ko tu...aku penah pakai laaaaaaaaaaammmmmmmaaaaaaaaa dulu..hahahaha

pinkiss said...

tinie - henpon lopek tu yg silver.

ab geldofg said...

boikot tag!

GiGGLinG GaL said...

begiteww jujur dan berhemah jawapan nko pinkiss.. dan aku akhirnya melambakkan segala isi perut hembeg aku..

keputusan..

maaaaaaaaaaaaakkkkkk... aku rasa tikus pon bley sesat dlm hembeg aku.. cemacam ade... itu tak payah aku kata dengan segala toy car anak aku yg kecik2 tu pon dia sumbat...

mekasih entri nko ni..walau pun tag tapi berjaya buat aku spotchek hembeg aku sindiri.. hi hi hi..

Wai said...

wah.... siap ada hansaplast lagi kat dalam beg. ni mesti kes selalu tersungkur nih eh..........

ngee~~

pinkiss said...

ab geldofg - trus mansuhkan!

giggling gal - ko tgk baik², tah atuk tikus pun ada.

wai - hehee.. tangan slalu koyak kena kertas. sebab tu lah.

blur4791 said...

apsl suka tali pendek>?kehkehkehkehk.....saya adalah speaker bagi kelab pink luch..harharhar..

pinkiss said...

aku suka tali pendek, sebab aku pendek.

blur4791 said...

ooo pendek rupenye...(nasib baik x phm..pang!...kehekehe)...

pinkiss said...

Pangg!! kat ko skali. aku saja buat² tak paham.

blur4791 said...

hehehe..ehehehehe..hehehehe.hehehehe.heheheh.hehehe sekali silap daaa nak cabar kewibawaan puan presiden yang dah otai..kehkehkeh

i.am.belle said...

losen kaki? hahaha sempat jer kamu menyapu losen di ofis ye noni oiii ;p

pinkiss said...

blur4791 - jangan dicabar ini puan presiden.

i.am.belle - menyapu losen adalah salah satu jobscope aku setiap hari.

blur4791 said...

hang kene ikut dia belle..baru laaa kaki hang jadik haluih tuluih muluih... (halus,tulus,mulus)kehkehkehkeh