KAWAN²

Friday, March 27, 2009

Semalam dan Aku..

Soping sikit je.
Sebab gaji belum kunjung tiba.



Nanti aku tunjuk isi kandungan plastik tu.

Err.. baju dalam nak kena tunjuk jugak ke?

15 comments:

TiNiE said...

nak nak nak..cap apa ko beli? :)

a.b geldofg said...

tunjuk jelah siap dgn sz skali mudah nak aku kasi hadiah bdy ko nanti

Hidup KOKA said...

aaaaaaaaaaahhhhh.... aku yang ketiga!!!!

Nak nak nak.... nak tengok!

GiGGLinG GaL said...

wa... ramei ke smlm noni? aku blom gaji..tak bley g arr..senget sbelah nnt klu aku pegi gak..

i.am.belle said...

oiii kena tunjuk. nanti TRAFFIC masuk laju je. hahahaha

pinkiss said...

tinie - aku beli cap mangkuk.

abgeldofg - aku kasik saiz je la eh. siap ko tak kasik aku hadiah nanti!

koka - no 3 pun ok pe. nak tgk gak eh..

giggling gal - ramei giler weh. bingung kejap aku sekejap smlm.

pinkiss said...

belle - ehhee.. kang traffic jam pulak. lalalaa..

a.b geldofg said...

tapi aku suka ukur sndiri....bukan boleh bcaya pada sz.....

tgk pada gmbar tu dah aku dpt agak2 sz ko

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

uit!!

tunjuklah...

kepingin gak aku nak tengok..=)

AQisH said...

ape ni pandangan sisi..x nampak muka u yg gojes tu laa..

yanizan said...

ko pun ada kt JJ...? tk jmpa pown ....

pinkiss said...

ab geldofg - ha, bagus la ko agak² je.

zara - gatal ko eh..

aqish - malas la nak tunjuk gojes selalu. bedosa.

yanizan - aku takde pun kat jj. tu gambar kat umah aku tuh.

blur4791 said...

hahah,..takyah tunjuk aku dah tahuu...huhuhu zara oi...heheh...
tu belum gaji...dah gaji kalo soping cemana la gamaknyeee..

F A R Y N said...

sila tunjukkan bra kaler merah ada ropol2 yg ko baru beli tu..hahaha

pinkiss said...

faryn - weh, mana ko tau aku beli kaler merah?