KAWAN²

Tuesday, March 17, 2009

Mimpi laaagiiik..


Aku mimpi keta aku hilang.

Apakah maksud di sebalik mimpi ku itu?


Adakah ini petanda bahawa aku perlu bertukar kepada tajuk keta lain..

Panggg! banyak la aku punya tukar tajuk.


11 comments:

GiGGLinG GaL said...

first?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

damn!

argh!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Giggling Gal...

kamu menang lah plak!!

hahaha..

mEiZ AraNda said...

hehhe
dia suh tukar keta baru tu sis..;)

GiGGLinG GaL said...

yayyyyy...aku first!! fast n furious!
wakakaka...
klu cam tu.. ko tolong mimpikan
aku hilang hempon.. hilang lappy.. sbb aku nak ganti sme baru..

wakakakakka

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

darling...

kalau u mimpi begitu kan...

aku rasa kamu perlu melakukan sesuatu...

contohnya..baca ini...
http://shafaza-zara.blogspot.com/2009/03/kau-nak-cium-dia-jangan-lupa-bayar.html

Kamu kena cium sesuatu..then, bila kamu mimpi tu lagi..jawapannya kamu akan tahu..

lalalala~

GiGGLinG GaL said...

zara... ehehehe..
berkat aku bukak nasi lemak dpn lappy nih!

wakakakakka

TiNiE said...

maksudnyer ko akan jumpa sesorang...motip?

AQisH said...

tin..i pon nampak gayanyer mcm jadi jer nak tukar tajuk keta tin bermula urup H berakhir urup Y tin..larikkk..

pinkiss said...

giggling gal - akhirnya ko first. akan aku mimpikan ko beli cium kilang milo. ahaha..

zara - sabar, urut dada tu. aku tau ko kalah kali ni. eerr.. i nak cium sorang lelaki. bior i kawin dgn dia.

tinie - err.. yeke.. sapa la sesorang tu eh.. (tongkat dagu)

aqish - err.. mula dgn H akhir dgn Y tu apa eh.. (menci....)

pinkiss said...

miez aranda - eerr.. mmg i nak tuka keta pun. lalalaa..