KAWAN²

Monday, March 30, 2009

Dia cantik sikit


Pernah tak korang jumpa orang lain tapi muka macam korang?

Musykil..

Tadi aku lalu kat tepi standard chartered bank. Time tu jalan jam amat. Kenderaan pun berjalan dengan teramat slow.

Aku menoleh ke kiri tatkala terperasan sorang pompuan berdiri di tepi bangunan tu.

Ehh..!!! apa aku buat kat sana? Sedangkan aku tengah memandu keta.

Muka dia sebijik macam aku. Cara dan gaya.. memang sama. Aku pandang dia sampai hilang dari pandangan aku.

Bezanya dia dengan aku...

Dia cantik sikit.

Dan..

Aku cantik banyak.


16 comments:

GiGGLinG GaL said...

first?

GiGGLinG GaL said...

haihhh.. aku first..
ketinggalan zara...


lalalalala...

noni.. aku penah cam tu dulu..infact org kata muka kita ni ade 7 org sama.. tapi aku kira da lebih dari 7 ler.. wakakaka...

bagus arr ayat nko.. dia cantik sikit, tapi nko cantik banyak.. ye la tu..aku nengok cantik pun orgnya.. hihihi

TiNiE said...

yer yer...aku nengok ANGGUN pun cam ala² ko gak..ishk dah brp org tu...btw, aku kasi award kat ko..g amik..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

minggu ini aku tiada mood..
jadi semua orang boleh berebut dengan aku..hahaha~

err...kamu memang lawa sayang!
bagi aku usya bleh?

pinkiss said...

giggling gal - ko menang. itu ayat penyedap rasa.

tinie - award! grammy award ke hape ni? anyway,, tenkiu.

zara - buang mood itu jauh². ceria kembali.

NaD said...

aritu masa tgk tv ada citer nadia mustaffa berlakon. tetiba rasa cam muka dia sama cam muka cik pinkiss. siyes tak tifu.

~cik manis~ said...

wahh,
ramai ckp muke akk mcm clbrity ni.
meriah gituss

pinkiss said...

nad - ehehe.. tak sama la cik nad ooii..

cik manis - mcm selebriti. tapi bukan selebriti terlampau tau. hahaha..

zeela lalala said...

haha. gile kau tak cantik?

Hidup KOKA said...

Hai Cik Pinkiss......

Ko memang cantik dan kalau ada yang sama rupa paras dan secantik kau......... cuma suara saje garau cam lelaki!!!! Camane tu?

kira kau jugak ke?

Syed said...

Haha.. but of course you are!
7 eh? Baru jumpa 2. Kawan kata dia lagi handsome.. cisss... :(

yanizan said...

aku pun sama kes ngn ko...penah jmpa n dia cantik sikit dan....aku cantik banyakkk!!!! hahahha

pinkiss said...

zeela lalalaa - aku gila cantik. lalala..

koka - weh.. itu bukan aku lah.. patut² la ko ni.

syed - kawan u tu silap kasik statement. sepatutnya dia kata org tu hensem sikit, u hensem banyak.

pinkiss said...

yanizan - hahaa..

AQisH said...

hahaha..kelessss..

a.b geldofg said...

eleh!