KAWAN²

Thursday, March 5, 2009

Imbasan Tahun 1990..


Semalam lepas salam cium mak aku sebelum gi keje, aku terpandang video clip ni dimainkan kat Malaysia Hari Ini.

Lalu aku pun duduk sambil layan lagu ni kejap. Rock kapak kejap..



Korang nilaikan la sendiri yek. Aku cuma perasan seluar yang kaler silver tu. Hahhaa.. Bayangkan la kalau zaman sekarang ni masih ada lelaki pakai suar camni. Hampeh.. Kurang umat kat Malaysia ni. Laariikkk!!



5 comments:

cikpedot said...

nostalgialistik betul la...walaupun bukan zaman kanak2 aku.. tapi ku mmg suka lagu ni pun.. besh..besh..

lagi satu, penyanyi tu main gitar cabuk je... cian..

ab geldofg said...

suara mcm krtun hehehe

blur4791 said...

rock woooo

pinkiss said...

cikpedot - cabuk pun besh pe. mana ada penyanyi leh nyanyi camni sekarang. hampeh je semua.

ab geldofg - bukanke katun tu ko?

blur4791 - rock bebeh!

blur4791 said...

apsal bebeh aku ni oi..aku beb laa,..kehkehkeh