KAWAN²

Friday, March 6, 2009

Alaaa.. Singgit Je..

Ehehee... sekali dalam seumur hidup aku.. Semalam aku masuk contest. Eh, contest ke.. Pedulik la. Janji aku tau apa aku buat.

Sebenarnya dah lama aku nak join benda ni. Fly FM Cash Call. Hahaaa.. Aku mmg suka sangat dengar stesen radio Fly FM. Setiap pagi dan petang, sure aku akan dengar radio ni. Ni bukan promo.. Aku tak berapa minat nak dengar stesen radio lain. Tah, makin lama makin hampeh pulak aku rasa satu stesen radio ni. Makin mual aku dengar suara DJ dia. Mgkn sbb aku tak suka jantan spesis nonok. Yuurrrkkk! (muntah ijau)

Senang je nak masuk contest ni. Nak join, anta je sms kat dorang. Lepas tu bila dengar signal "Cash Call' tu, sms je lah cepat². Bukan susah pun. Ala, takat satu sms 50 sen tu apa la sangat. Baru luak RM1 je. Jangan la kedekut sangat.

Pastu kalau terpilih, dia akan kol henpon aku. Tapi tak tau la bila. Hahahaa.. itupun kalau aku ni bertuah. Cuma, kalau henpon aku bunyi, aku kena jawab je camni.. Fly FM - malaysia's hottest music. Senang je kan? So, aku dah setat pektikkan camtu bila jawab henpon. Tak kira la sapa yang kol. Aku Pedulik haper? Wahahahaaa..

Harap² dapat la aku cash RM500. Leh aku beli henbeg baru. Lalalaaa..

ps - tapi kan, RM1 tu aku leh antar 100 sms kat Pujaan Hati aku tu. Pangg! kedekut!!



1 comment:

FARYN said...

ko mmg kedekut! haahhaa