KAWAN²

Monday, March 16, 2009

Sapa yang kena?


I'm sorry..

Aku memang amat suka kenakan orang. Tapi untuk mereka yang lambat pick up je lah. Kalau kenakan orang bijak pandai cam aku.. alamatnya.. terkena la balik..

Aku kenakan sorang minah ni. Dia memang selalu blur aka lembab.

Dialog :

aku : eh, ko penah minum power root tak?
dia : penah
aku : ko penah menang apa² tak?
dia : tak penah.. tapi aku dengar ada orang menang moto, melancong.. macam² lagi..
aku : eh, aritu kan.. sorang kawan aku kan.. dia beli air power root.. pastu dia buka pembuka tin tu.. ko tau dia tulis apa kat sana?
dia : ha, apa dia..
aku : kat pembuka tin tu.. bukannya pegi melancong.. tapi dia tulis pegi mampuss tau..
dia : eh.. ye ke? dia tak saman ke kompeni tu?
aku : takde.. ko pegi la saman.. bagi pihak dia..
dia : eh.. boleh ke antar wakil?

aku.. malas dah nak cakap lagi.. memang otak lembab.. blur..


7 comments:

amin said...

lawak lawak...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hahaha..

apakah kena dengan budak itu?

sungguh lambat...

pinkiss said...

amin - ahaha.. lawak.

zara - itu budak sudah terkena renjatan lendir siput babi.

i.am.belle said...

mengikut firasat aku, dia dah byk sgt telan lembu susu ops... susu lembu. lalala...

pinkiss said...

belle - aku hengat dia banyak sangat hidu taik lembu.

GiGGLinG GaL said...

la...lembab betul!

AQisH said...

hahahah..kuangkuangkuang..tp i kategori cepat lagi cct tin :-p