KAWAN²

Wednesday, March 4, 2009

Bangsa Nonok kah kamu??


Bila aku umumkan yang aku dah kensel cuti mencarut aku.. Terjadilah kisah yang mendorong aku agar mencarut dan mencarut.. dan mencarut...

Malam tadi aku lalu kat seksyen 8 shah alam. Tiba² sorang budak pompan melintas jalan macam lahanat. Tiba² je lintas dari kanan trus masuk ke kiri. Perlahan lak tu. Bodoh lahanat punya budak. Nak lintas tu elok² la sikit. Dahla aku ni suka memandu dengan secara tak brapa nak perlahan.

Lintas la sikit².. kanan.. kanan.. kiri.. dan kiri.. baru betul dan selamat. Nasib baik aku sempat membrek dan kat belakang takde kenderaan lain. PHooNNNNNNNNNNN!!! halwa telinga untuk dia. Memang cam lahanat..jahanam..tembelek..!!

Kalau dia sorang okey lagi. Ni ha, dia carry sorang jantan. Tah apa ke halnya jantan tu duduk belakang. Dah tebiat kot. Tak pun bangsa nonok.. takut nak bawak motor. Takpun sengaja nak peluk budak pompuan tu dari belakang. Ish, tak tau la aku nak cakap haper. Macam pelik je aku tengok pompuan bawak jantan naik motor.

Sampai traffic light, aku apa lagi.. Turunkan tingkap dan jeling macam nak jatuh bijik mata aku. Aku sound sekali kat dia.. "dik, dah boring ke hidup?" budak tu buat tak dengar je. Mungkin dia bengang + tekejut dgn apa yg dia lalui tadi.

Kalau aku rempuh budak tu malam tadi.. alamatnya.. takde la entry ni arini.. gile..


13 comments:

blur4791 said...

kehkehtembelekbacinkehkeh..

FARYN said...

ko langgar je..baru lah QUEEN OF PUAKA..hahahaha

alladiin said...

fuyoo...ngeri wa dgr..

pinkiss said...

blur4791 - kehkehkeh.. banyak la ko punya keh.

faryn - ha, nanti aku reverse kejadian tu. akan ku langgar itu kapel.

alladiin - kisah ngeri di malam hari.

Ladybezz said...

aku pong kalu nak drive pi keje mesti tanam niat dalam ati x mo gaduh2 kat jalan.. tp ada je yg bakor darah. bikin panas! kodok ooo kodok mana lu?

ohvee said...

kamu sabar ye. sabar sabar dan sabar. takpe. teruskan mencarut dan mencarut asalkan sabar. wahahahaha.

takpe. teruskan perjuangan utk membuat entri yg baru dan baru lagi.

blur4791 said...

errr nonok tu hape?:p

TiNiE said...

haaa..aku pun pelik kalau budak² muda yg sah sah bukan laki bini, bawak motor, pompuan keri jantan..cam sesuatu di situ...errrmmmm

blur4791 said...

adalah baik bersangka baik..daripada bersangka sebaliknya...amiiinn...

Freddie said...

barangkali dia belum kena loceng..biarkan dia mampus.tada tempat mau tunjuk samseng..

pinkiss said...

ladybezz - niat kita memang murni. tapi selalu org lain dah buat kita kenselkan niat tu.

zeela lalala - aku mencarut sambil urut² dada.

blur4791 - nonok tu lelaki nak jadi pompan. err.. ko spesis tu ke?

tinie - ada sesuatu tu.. mari kita buat penyelidikan?

freddie - jom kita belikan dia loceng..

blur4791 said...

oohh aku laki nk jadi makluk asing..kehkehkeh...

DramaQueen said...

nasib baik dia jumpa nko.. klu aku... aku bukak pintu keter.. kat sitew gak aku skolah kan dia..
dan last skali aku akan kata.."siamang la nko nih..bontot merah btol.."