KAWAN²

Thursday, March 12, 2009

Sebab Mulut Rambut Binasa..


Satu hari ni.. adalah sorang opismate aku kata yang loyer firm ni nak kurier surat kat opis aku. Aku pun teramatlah tekejut. Setahu aku.. firm ni kedekut taik idung masin bedengung.. Nak lekat stem 30 sen pun nak berkira.. lagikan kurier. Ish.. Cam tak pecaya la.. Cam pelik benar bunyinya. Aku pun mengeluarkan statement berikut..

"Ha??? dorang nak antar by kurier?? Eh.. i berani potong rambut i la kalau dorang betul² anta dengan kurier.."

Fuh.. statement penuh yakin lagi berpuaka. Keesokan harinya.. Surat pun diterima melalui kurier. Dan.. janji harus ditepati. aku harus memotong rambut aku..

ps ~ Lain kali, pikir dulu sebelum bercakap... Pangg!! padan muka aku..

12 comments:

blur4791 said...

aik mana n3 td?

blur4791 said...

br kurier hang dh potong rambut.kut by hand/urgent hang ptong pe plak?kehkehkeh

pinkiss said...

blur4791 - n3 tadi tak approved. kena hold dulu. kurier ptg rambut. by hand, potong kuku je. ahahaa..

Hidup KOKA said...

Pinkiss.....

Ko memang selalu mengkonpiuskan aku?.....

Rambut mana yang ko nak potong nie?

blur4791 said...

tu laaa..telajak perahu bleh undur tlanjak n3 tak pasai2 kene pangei KDN...baru hang tau...kehkehkeh

blur4791 said...

tp kan aku ase xyah hold laa..delete trus lerr...kang hang kene berakot plak pasai ayat tu lgpun tk brapo manis leer..lain laa klau kt stadium tgh maki referee..heheheh

GiGGLinG GaL said...

sian kat nko..dah kene potong rambut.. lengkali sila berhati2.. hehehe...

nak tunggu rambut panjang.. aduss.. lamanya!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

uiks...

dasat kau...

eh..dah potong nanti tankap gambar tau?

hehe

apisz said...

Hidup KOKA --- berapa banyak rambut pinkiss ada?

pinkiss said...

hidup koka - rambut kat kepala ler. abis tu rambut kat tapak kaki ke?

giggling gal - takpe.. mmg aku nak ubah pesen pun.

zara - buleh.. no hal. kang aku jdkan entry rambut paling meletop.

apisz - aku tak perlu jawab kan? suh si koka tu jwb.

apisz said...

aku ingat ada rambut kat lain...muahahhaa...

AQisH said...

akibat bermulut puaka huahuahua..