KAWAN²

Wednesday, March 25, 2009

Doktor kata makan ubat ni boleh cepat sembuh.


Batuk aku cam belum ada tanda nak sembuh. So, aku pun beli aiskrim² ni dan makan biar cepat sembuh.



ehheee.. kita mulakan dari kiri.

1. perasa kacang hijau - rasa dia macam bubur kacang hijau tanpa santan.
2. perasa kelapa - rasa dia macam santan dibekukan.
3. perasa stoberi - rasa dia macam dutch lady stoberi milk
4. perasa cendol - rasa dia macam cendol kurang santan
5. perasa coklat - rasa dia macam coklat m&m.

uhukk.. uhuk.. uhukk.. uhukk..

dahlah.. aku nak minum ubat batuk breacol.

9 comments:

TiNiE said...

uiiihhh..sedapppp..aku pun nak makan cornetto love perhaps la nanti...nyum nyum

DramaQueen said...

noni.. mintak sket ubat tu... aku nak yg cendol tu.. wakakaka..sama arr kita nye stlye ubatkan batuk tu.. best kan? rasa cam teruja je setiap kali batuk dan makan eskem..

Hidup KOKA said...

arggggggghhhhhhhh terlambat lagi!!!!
Aku ni yang ke berapa hek?

Aku suke hacks itam!!!

pinkiss said...

tinie - aku tak makan eskrem mahal.

giggling gal - cendol tu sedap woo.. eh, jom aku blanje minum kat teh tarik place.

hidup koka - ko nombor 3 la.

a.b geldofg said...

sejak bila ni jadi juru jual icream?

CIKPEDOT said...

weh.. ko cuba bli ubat batuk jenis sapu brand himalaya.. berkesan.. takyah tensen2 kene makan ubat batok.. ko sapu je..

pinkiss said...

ab geldofg - nak cari duit poket la.

cikpedot - ha, akan ku cari itu ubat.

hashBrown said...

pinkiss... setau aku ubat untuk batuk cuma icecream perisa vanilla jer... ni kalau dah berbagai perisa.. ummm kasik sedap je tu.. wakakaka

pinkiss said...

luvluv - aku suka mempelbagaikan rasa. sebab tu batuk makin parah. huarggghh!