KAWAN²

Friday, March 20, 2009

Jumaat Yang Lucah..


Cepat je korang klik bila baca tajuk ada word lucah kan? hhahaaa.. takpe, sila² baca.

Tadi aku singgah beli nasi lemak kat pekan. Walaupun mak aku dah bungkuskan karipap.. aku rasa karipap tak cukup untuk perut aku.

Ada sorang kakak tu, dia tengah pilih kuih. Orang tak tanya apa pun. Dia sendiri kstau yang dia tak sempat buat sarapan pagi ni. Buat keje dengan suami sampai lewat sampai malam dkatanya. Pagi dah terlewat bangun. Tu yang dia beli je sarapan.

Naik meluat pulak aku. Aku yang dengar pun naik segan. Dia dengan selamba je bgtau apa dia buat mlm tadi tanpa rasa segan silu. Takyah kasitau la.. Sendiri mau hengat. Pagi Jumaat..

Satu lagi paling aku tak boleh tahan.. Dia hanya memakai tshirt, berseluar pendek dan..

RAMBUT DIA MASIH BERBUNGKUS DENGAN TUALA..

Adoyaii..

19 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

pinkiss....

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

yeah!!aku first!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mak aiii...

kalau yer pun baru lepas berkencan malam tadi..pakai proper lah kak oit~

wat segan kaum Hawa sahaja...sentap nih~ aduyai...

blur4791 said...

kehkehkeh..err kencan tu hape?

GiGGLinG GaL said...

ZARA?
nko menang lg..

eh noni.. apsal nko tak laser je ngan akak tu.. aku baca pon naik meluat.. memalukan jer... ish... siamang btul ler akak tu... cili kan je dia tu..

pinkiss said...

zara - menang lagik? saja tu dia nak nunjuk tu.

blur4791 - err.. suh zara tolong jawabkan.

giggling gal - aku hengat nak lazer gak. tapi aku takut termencarut lak nanti.

guapunyahal said...

mungkin dia ngan husbaaaand dia bercucuk tanam di taman blakang umah.. mana lu tau.. hehehe

TiNiE said...

yer yer..baru nak ckp centu, kot kot la bekerja bungkus ikan masin utk jualan pagi ni berduet ngan suami sampai lewat malam, mungkin?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hehehe...

kena jawab ke?

kencan tu ada banyak makna..

salah satu yang biasa digunakan adalah bergembira..

bagi situasi dalam post ini..er..kamu boleh agak maknanya la kot? (aku budak bawah umur woo..)

pinkiss said...

guapunyahal - mgkinkah mereka menanam pokok ganja?

tinie - ko tu takde ke lain. asik makanan je. ikan masin pun jadik eh..

zara - aku tau kencana je. camne?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kencana pelakon tu ka?

haha~

i.am.belle said...

sangat geli geleman dgn org mcm ni. mcmlah org nak tahu. bodoh hangsuang punya pompuan.

a.b geldofg said...

tk fham aku....apa yg dia buat kerja pada malam jumaat?

sungguh2 aku tk fhm

pinkiss said...

zara - Ha, pelakon tu.

belle - aku bukan gelik tapi getik banget.

ab geldofg - apsal la ko tak paham.. ish.. camne nak kasik paham nih.

zeela lalala said...

dia dah reach to the top lah tu yg tak sempat buat sarapan.

hihi. towel die kaler pink ke? haaaa..

EraNaZeErA.. said...

la ada gak org centu yerk... kot kot baru pes time rasa kot... tu yg cam bangger giler tu... heheheh...

pinkiss said...

zeela lalala - towel dia kaler putih susu ler. ceh.. apa kau hengat huh?

eranazeera - takkan pes time. muka dia dah kedut 100 ar.. ahahaa..

AQisH said...

saja nak cover x sempat buat bfas..padahal mmg x penah buat mcm i kikiki..

Budak Terbang Pakai Kadbod said...

la..ingatkan dia pakai tube beli kueh..